میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
multiscatter-complete-tutorial
پنج‌شنبه 24 مرداد 1392
در
آموزشها

آموزش کامل پلاگین MultiScatter

پنج‌شنبه 24 مرداد 1392
خب امروز هم با انتشار آموزش پلاگین MultiScatter در خدمت شما دوستان رسیدیم. همونطوری که در مطلب معرفی پلاگین MultiScatter قول انتشار این مجموعه آموزشی رو بهتون داده بودیم و این مجموعه درواقع سری کاملی از آموزشهای منتشر شده برای این پلاگین توسط سازندست .
کمپانی R&D Group این آموزشها رو در مجموع 17 ویدئو منتشر کرده که در اینجا تمام این ویدئو ها رو در قالب یک ویدئو بصورت دسته بندی شده در اختیار شما عزیزان قرار میگیره . متاسفانه آموزشها بیصدا هستن ولی از اونجایی که پروسه آموزش با مثالهای ساده انجام میشه درک مفهوم و یادگیریشون خیلی سخت نیست .
 
همونطوری که قبلا هم اشاره شد پلاگین MultiScatter از محبوبیت زیادی برخورداره و در خیلی از آموزشهایی که توسط شرکتهای بزرگ ارائه میشه هم مورد استفاده قرار میگیره ولی اگه شما با خود پلاگین بصورت کامل آشنایی نداشته باشید ممکنه در اون آموزشها به مشکل بر بخورید . پس پیشنهاد میکنم ابتدا همین آموزش که بصورت فصل فصل بخش های پلاگین شرح داده میشه رو ببینید تا کاملا با پلاگین و پارامترهای اون آشنا بشید :
 
 
یادتون نره که این آموزش به اینصورت برای اولین بار توسط همین وبسایت یعنی Mostafa3D داره منتشر میشه
 
واقعا امیدوارم که براتون مفید باشه و نکات خوبی رو ازش یاد بگیرید
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 52 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید