میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
دوشنبه 17 آبان 1400
در
معرفی ابزار

Ctrl Paint منبع رایگان آموزش Digital Painting

دوشنبه 17 آبان 1400

یادگیری Digital Painting کار فوق العاده هیجان انگیزیه هر چند پیدا کردن منابع آموزشی مناسب برای این کار به شدت سخته. متاسفانه نمی شه به دوره های آموزشی که اغلب با قیمت های گزاف به فروش می رسند اعتماد کرد، خیلی از این دوره ها صرفا دوبله شده ویدیو های آموزشی کانال های یوتیوب هستند. به علاوه پیدا کردن مسیر آموزشی منسجم در یوتیوب هم ساده نیست و ممکنه بین کانال های مختلف سردرگم بشیم. امروز می خواهیم وبسایتی رو معرفی کنیم که آموزش های استاندارد طراحی دیجیتال رو به صورت کاملا رایگان منتشر می کنه.


چرا یک سایت باید محتوای کاملا رایگان منتشر کنه؟

خیلی منطقیه که این سوال به ذهن تون رسیده باشه … جالبه بدونید این سایت هیچگونه تبلیغی هم نداره و می تونید با خیال راحت، فقط و فقط روی یادگیری تمرکز کنید. درواقع هزینه های این سایت از ویدیو های ثانویه ای تامین می شه که با قیمت 10 دلار به فروش می رسند. البته ابدا جای نگرانی نیست چون آرشیو رایگان سایت اونقدر وسیع ه که برای تماشای تمام ویدیو ها و تمرین کردن همه این آموزش ها به چندین هفته زمان نیاز خواهید داشت. به علاوه ویدیو هایی که به فروش می رسند نکات فنی تری رو شامل می شوند و دیدن شون برای شروع ضروری نیست.


چرا آموزش های Ctrl+Paint؟

کانال ها و وبسایت های زیادی وجود دارند که محتوای رایگان منتشر می کنند، چه چیزی این وبسایت رو از سایرین متمایز می کنه؟


شاید بشه گفت بزرگ ترین مزیت Ctrl+Paint آرشیو وسیع و به شدت غنی شه که به صورت کاملا رایگان در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار گرفته. این مجموعه علاوه بر مقدمه، شامل 4 بخش در 18 فصل و بیش از 250 درسه. این آموزش ها کوتاه و بدون شاخ و برگ اضافه اند و همگی در کنار هم مسیری مشخص و یکپارچه ای برای یادگیری طراحی دیجیتال فراهم می کنند. مسیری که فقط به شناخت ابزار ها محدود نمی شه.


میشه از موس هم استفاده کرد یا نه؟

نه، وقتی با مداد طراحی می کنید، فشار قلم بر اثری که روی کاغذ باقی می گذاره موثره، تکنیک هایی که در این سایت هم آموزش داده می شوند وابسته به همین نکته اند واز اونجایی که حساسیت به فشار رو نمی شه با Mouse تعیین کرد استفاده از Stylus ضروریه.


پیشنهاد می کنم حتما به سایت  www.CtrlPaint.com سر بزنید، و بخش های مختلف ش رو ببینید.

مرتضی رحیم زاده
از سال 94 به سایت ملحق شدم و در حال حاضر مدیر استراتژی مجموعه CGSector هستم!

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 5 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید