میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
vray3-preview-in-siggraph2013
دوشنبه 17 تیر 1392
در
اخبار دنیای CG

رونمایی از V-Ray 3 در نمایشگاه SIGGRAPH 2013

دوشنبه 17 تیر 1392
روز گذشته کمپانی Chaos Group خبر رونمایی نسخه 3 موتور رندر قدرتمند خودش V-Ray رو در نمایشگاه SIGGRAPH 2013 منتشر کرد . این خبر درحالی منتشر میشه که چند روزی است خبرهایی از گوشه و کنار مبنی بر انتشار VRay3 و قابلیت های جدید احتمالی اون به گوش میرسه .
البته هنوز بصورت دقیق ویژگی های این نسخه مشخص نیست ولی طبق اخبار منتشر شده از Chaos Group از V-Ray 3 به عنوان سریعترین و ساده ترین نسخه نام برده میشه . طبق گفته های Chaos Group شما با یک کلیک ساده میتونید تمام فرآیند یک رندرینگ حرفه ای رو انجام بدید و همینطور در بحث سرعت هم تفاوتهای چشمگیری نسبت به نسخه های پیشین به چشم میخوره ( بخصوص در بخش رندرینگ مو )
 
افزوده شدن متریالهای جدید ، پشتیبانی از متریالهای .vismat در نسخه مکس و مایا ، پشتیبانی از Elements ها در VRay RT و... از دیگر قابلیتهای جدید این نسخه گفته میشه که البته باز هم تاکید میکنم باید تا رونمایی و انتشار این نسخه صبر کنیم . بعد از انتشار رسمی سعی میکنم مطلبی رو برای شرح ویژگی های جدید V-Ray 3 منتشر کنم .
 
همونطوری که در بالا هم گفته شد این نسخه قراره در نمایشگاه SIGGRAPH 2013 رونمایی بشه و این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای CG به حساب میاد . کمپانی Chaos Group همیشه به عنوان یکی از شرکت کنندگان فعال در این نمایشگاه ظاهر شده و امسال هم داره با دستی پر به استقبال این رویداد مهم میره .

نمایشگاه SIGGRAPH 2013 درتاریخ 23 تا 25 جولای 2013 برابر با یکم تا سوم مرداد ماه 1392 در مرکز همایش های آناهایم (Anaheim Convention Center) واقع در کالیفرنیا برگزار خواهد شد .
 
خبر رونمایی از موتور رندر V-Ray 3 توسط Chaos Group در نمایشگاه SIGGRAPH 2013
 
دوستان من تمام سعی خودم رو میکنم که بتونیم یک پوشش خبری تصویری و ویدئویی رو در زمان برگزاری نمایشگاه SIGGRAPH 2013 داشته باشیم ( البته قطعی نیست ! )
 
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 45 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید