میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
انجین V-Ray 6 برای 3ds Max منتشر شد
دوشنبه 20 تیر 1401
در
اخبار دنیای CG

انجین V-Ray 6 برای 3ds Max منتشر شد

دوشنبه 20 تیر 1401

خب بالاخره رسما نسخه Final موتور رندرینگ V-Ray 6 برای نرم افزار 3ds Max منتشر شد. این خبری بود که دو روز پیش از طرف کمپانی Chaos اومد و اگه مطالب سایت رو دنبال کرده باشید در مقاله قبلی (ویژگی های جدید V-Ray 6 برای 3ds Max) بصورت کامل درباره ویژگی های جدید این نسخه صحبت کردیم.

در اینجا ازتون دعوت میکنم ویدیویی که Chaos بعنوان تیزر این نسخه منتشر کرده رو ببینید. واقعا خود این تیزر هم بشدت جذاب و فوق العادست و به عبارتی میشه اینطوری گفت که بهتر از این نمیشد در تیزری تمام ویژگی های یک نرم افزار رو به نمایش گذاشت. حتما حتما ببینیدش.

درخصوص ویژگی های جدید این نسخه هم پیشتر صحبت کردیم و دیگه چیز جدیدی اضافه نشده. تمامی عزیزانی که تا الان داشتن از نسخه Beta بصورت رایگان استفاده میکردن دیگه امکان استفاده رو نخواهند داشت و دیگه اون نسخه جمع شد و برای استفاده از نسخه Final باید به سایت Chaos مراجعه و نسبت به خرید V-Ray 6 for 3ds Max اقدام کنند.

همچنین Chaos یک ویدیوی دیگه ای رو هم برای معرفی قابلیت Chaos Scatter منتشر کرده. گفتیم که یکی از مهمترین ویژگی های این نسخه اضافه شده همین ابزار Scattering در وی ری هست و حالا توی این ویدیو با کلیات اون آشنا میشید که پیشنهاد میکنم از دستش ندید:


دوست دارم نظرتون رو درخصوص این نسخه بدونم ... آیا به نظرتون توسعه های این نسخه از انجین V-Ray رضایت بخش بوده ؟

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 3 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید