میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
اولین نگاه به انجین Corona 10
سه‌شنبه 29 آذر 1401
در
اخبار دنیای CG

اولین نگاه به انجین Corona 10

سه‌شنبه 29 آذر 1401

امروز کمپانی Chaos اولین ویدیوی Sneak Peek از انجین Corona 10 رو منتشر کرد. در این ویدیو کیاس نگاه کوتاهی داشته به برخی از ویژگی های جدید این نسخه از انجین کرونا که قراره بزودی اولین ورژن اون برای نرم افزار 3ds Max منتشر بشه. همونطوری که حتما اطلاع دارید این انجین توسط کمپانی Chaos خریداری شد و حالا کیاس در این نسخه جدید چند ویژگی جالب و کاربردی رو به این موتور رندرش اضافه کرده ماننده چند اصلاحیه بر روی دوربین کرونا که حالا Camera میتونه تشخیص بده در چه حجمی قرار گرفته و با مثالی که در ویدیو قرار داره دوربین میتونه متوجه بشه که نیمی از اون بیرون آب قرار داره و نیم دیگه در داخل آب. همچنین تغییری هم در شکل نورپردازی ابر ها (Clouds) داریم که امکان مشخص کردن رنگ تابش نور به ابرها هم قابل تنظیم و تغییر هست.


Corona 10 Sneak Peek

پیشنهاد میکنم این ویدیوی جالب که با عنوان Corona 10 Sneak Peek, December 2022 منتشر شده رو از دست ندید.


امکان دانلود این نسخه درحال حاضر میسر هست که در لینک زیر اونو قرار میدم. البته هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی مشخص نیست ولی چیزی که قطعیه اینه که Corona 10 در سال 2023 منتشر خواهد شد.

دانلود Corona 10 3ds Max Daily 2022-12-16

حتما پس از انتشار نسخه نهایی اطلاع رسانی خواهد شد و درخصوص این نسخه بصورت کامل به نقد و بررسی اون خواهیم پرداخت.

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید