میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
توقف انتشار V-Ray برای Modo
جمعه 10 دی 1400
در
اخبار دنیای CG

توقف انتشار V-Ray برای Modo

جمعه 10 دی 1400

کمپانی Chaos اعلام کرد که از این پس انتشار، پشتیبانی و بروزرسانی انجین V-Ray برای نرم افزار Modo رو رسما متوقف میکنه. به گفته کمپانی Chaos این شرکت همواره تمامی تمرکز خودش رو برای ارائه محصولات منحصر به فرد، خلاقانه و نوآورانه گذاشته و برای اینکه بتونه بشکل متمرکز تری روی اونها کار کنه ناچار به توقف انتشار بعضی از نسخه های V-Ray میشه. امروز این سرنوشت برای نرم افزار Modo رقم خورد و از این پس نسخه جدیدی از انجین V-Ray برای نرم افزار Modo ارائه نخواهد شد و رسما این نسخه از انجین discontinue شد.

جدیدترین نسخه نرم افزار Modo که از طرف foundry منتشر شد 15 بود. البته در این مطلب قصد نقد ندارم ولی طبق بازخوردی که از کاربران این نرم افزار گرفتم گویا در این چند سال اخیر توسعه های موفقی نداشته و خیلی در جلب رضایت کاربرانش موفق نبوده.



کمپانی Chaos اعلام کرد که از تاریخ 20 دسامبر 2021 (حدود 10 روز پیش) دیگه هیچ نسخه جدیدی ارائه نمیکنه و امکان خرید و دانلود این انجین برای Modo در سایت Chaos در دسترس نخواهد بود. اما تاریخ End of Support برای کسانی که تا پیش از این اقدام به خرید این پلاگین کردن 31 دسامبر 2022 (یکسال دیگه) خواهد بود.

این اتفاق تاثیر زیادی رو روی کاربران این نرم افزار خواهد داشت. باید ببینیم کمپانی foundry درباره این اتفاق چه واکنشی رو از خودش نشون میده ...

نظر شما چیه ؟

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 2 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید