میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
پشتیبانی فتوشاپ از فایل های Substance
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401
در
اخبار دنیای CG

پشتیبانی فتوشاپ از فایل های Substance

سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401

در تاریخ 13 May کمپانی Adobe خبری مبنی بر، اضافه شدنِ قابلیت پشتیبانی native برای فایل های Substance در آخرین نسخه Beta فتوشاپ، منتشر کرد و کاربران خودش را شگفت زده کرد. با استفاده از این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود تا procedural materials را با فرمت sbsar. را وارد کنند و ویژگی‌ های آنها را در نرم‌ افزار فتوشاپ تنظیم کنند. البته لازم به ذکر هست که می توانید به کتابخانه Adobe Substance 3D Assets دسترسی داشته باشید و از تنوع های مختلف متریال ها برای پروژه های خودتون استفاده کنید.


اگر یادتون باشه مدتی پیش، کمپانی Adobe قابلیت 3D فتوشاپ را بطور کامل discontinue (متوقف) کرد و به کاربران علاقه مند به حوزه سه بعدی توصیه کرد که ابزارهای Substance 3D را بررسی و دنبال کنند. (برای مطالعه این مطلب بر روی لینک کلیک کنید) در نهایت امروز شاهد انتشار این خبر هستیم که کاربران نرم افزار فتوشاپ در نسخه Beta جدید می توانند از امکانات متنوع نرم افزارهای Substance در کارهاشون استفاده کنند که این یک Pipeline فوق العاده رو برای Artist شکل میده.


با توجه به توییت مدیر محصول ارشد Adobe، آقای Jeanette Matthews اعلام کرد که این ویژگی، امکان استفاده از فایل‌های Substance را در هر 2D layer به‌ عنوان «Fill» می‌دهد. در واقع این برای هر نوع ترکیب بندی و کار طراحی به صورت دو بعدی مفید است!



پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 2 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید