میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
آپدیت جدید فتوشاپ در نسخه 22.5
جمعه 29 مرداد 1400
در
اخبار دنیای CG

آپدیت جدید فتوشاپ در نسخه 22.5

جمعه 29 مرداد 1400

 Adobe در August 2021 ویژگی ها و تغییرات نرم افزار Photoshop در نسخه 22.5 را اعلام کرد. در این مقاله به بررسی این ویژگی های جدید می پردازیم.


Get More Skies:


همانطور که میدونید در منوی Edit فتوشاپ، ابزاری با نام Sky Replacement هستش که به راحتی میتونید با استفاده از این ابزار، آسمان جدید رو جایگزین کنید. حالا در این نسخه جدید، گزینه ای بنام Get More Skies در این پانل اضافه شده که با کلیک بر روی این گزینه به وبسایت Adobe منتقل میشید و میتونید پک های آسمان های جدید رو دانلود کنید و تو کارهاتون استفاده کنید.


New Transform Warp options:

در این آپدیت جدید، هنگام استفاده از ابزار Transform Warp ، فتوشاپ انعطاف پذیری و قابلیت بیشتری در split warp grid به ما میده، چراکه در نسخه های قبلی محدودیت هایی در کنترل این Grid وجود داشت.


Improved in-app Discover:

در پانل Discover فتوشاپ در این نسخه جدید، میتونیم به قابلیت های جدید نرم افزار فتوشاپ در بخش What's New دسترسی پیدا کنیم.




اینها 3 ویژگی جدید بودند که در آپدیت August 2021 به فتوشاپ افزوده شدند.

اما اتفاق عجیبی که در این نسخه رقم خورده اینه که ویژگی 3D فتوشاپ Discontinued شد و از این پس اگر بخواهید از قابلیت های 3D فتوشاپ استفاده کنید با پیام Photoshop’s 3D features are being discontinued مواجه خواهید شد.




کمپانی Adobe اعلام کرده بدلیل مسائل فنی، مجموعه قابلیت های 3D فتوشاپ بطور مطمئن در سیستم عامل های مدرن کار نخواهد کرد و از فتوشاپ نسخه 22.5 روند حذف این ویژگی ها را آغاز می کنیم.

البته کمپانی Adobe دلایل زیادی رو برای اینکارش آورده که میتونید با مراجعه به وبسایت خودش بطور کامل مطالعه کنید. اما قطعا حذف این ویژگی ای که سال ها براش زمان گذاشته شده، صرف یک تصمیم ساده نبوده و قطعا سیاست های پشت پرده ای دخیل هستش. حتی Adobe نرم افزارهای جایگزین برای ویژگی های 3D رو نام برده که به اصطلاح نرم افزارهای Substance products هستن که از جدیدترین اونها میشه به Substance 3D Stager اشاره کرد.

یکی دیگر از توسعه هایی که در این آپدیت رقم خورده در بخش Adobe Camera Raw پشتیبانی جدیدی از دوربین ها و لنزها رو داریم که میتونید با مراجعه به وبسایت Adobe به لیست مدل های دوربین ها و لنزها دسترسی پیدا کنید.

ممنون که با ما همراه بودید

نظر شما راجب حذف ویژگی 3D فتوشاپ چیه؟؟

حتما نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بزارید

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 8 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید