میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
فتوشاپ 25.7: تجربه ویرایش روان تر با آپدیت های جدید
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
در
اخبار دنیای CG

فتوشاپ 25.7: تجربه ویرایش روان تر با آپدیت های جدید

چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

درود به دوستان عزیز؛

کمپانی Adobe در تاریخ 23 April از نسخه جدید فتوشاپ یعنی 25.7 رونمایی کرد و در این خبر قصد داریم به ویژگی های این نسخه جدید بپردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید.


1. Font browser


در بخش Font browser، ویژگی‌ جدیدی شامل گزینه پیش‌ نمایش فونت‌های Adobe از فضای Cloud (ابری) بدون نیاز به نصب بر روی سیستم Local افزوده شده است. همچنین یک Tab جدید با نام More fonts اضافه شده که اگر از سیستم Cloud ادوبی استفاده می کنید، بدون اینکه از فتوشاپ خارج بشید، می توانید به بیش از 25 هزار فونت دسترسی داشته باشید.

شما می توانید برای پیش‌ نمایش فونت ها روی canvas، نشانگر ماوس را روی آن نگه دارید و قابلیت های فیلتر کردن برای شما فراهم شده است. همچنین هنگامی که یک فونت جدید از فضای ابری اضافه شد، به تمام deviceهای فتوشاپ و برنامه های دسکتاپ Creative Cloud شما اضافه می شود تا یک تجربه ویرایش مداوم در سراسر اکوسیستم Adobe ایجاد کنید.


2. Actions Import and Export behavior

همانطور که می دانید در پنجره Action می توانید یک یا چند اکشن را ذخیره کنیم. اما در این نسخه اکنون می‌ توانید فایل‌های مجموعه اکشن‌ با فرمت atn. را با Drag کردن آن‌ها تقریباً در هر نقطه در رابط فتوشاپ (قبلاً فقط در پانل Actions امکانپذیر بود) وارد کنید.


3. Hover layer bounds

به ابزار Move یک ویژگی جدید با عنوان Hover layer bounds افزوده شده است. در واقع می توانید مرزهای یک آبجکت را در حالی که ماوس را روی آنها بر روی Canvas قرار می دهید مشاهده کنید. وقتی که boundary outline نمایش داده می شود، لایه مربوطه در پانل Layers به اصطلاح Highlight خواهد شد.


آپدیت های جدید فتوشاپ خیلی به سرعت منتشر میشه و در هر نسخه تعداد محدودی آپدیت خواهید داشت اما افزوده شدن قابلیت در پنجره Font از ویژگی های برجسته این نسخه یعنی 25.7 بود.

امیدوارم که از خوندن این خبر لذت برده باشید.

همراه ما باشید در CG Sector....

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 1 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید