میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
massive-for-max-released
یکشنبه 10 مرداد 1395
در
اخبار دنیای CG

ورود 3ds Max به دنیای شبیه سازی جمعیت Massive (سیگراف 2016)

یکشنبه 10 مرداد 1395
خبر فوق العاده دیگری برای کاربران 3ds Max در رویداد SIGGRAPH 2016 منتشر شد و اونم مربوط میشد به نرم افزار شبیه ساز جمعیت هوشمند Massive که فکر میکنم باید با این نرم افزار آشنا باشید. اولین بار درست یکسال پیش در سیگراف 2015 مسیو اعلام کرد که قراره یک نسخه مخصوص نرم افزار 3ds Max رو عرضه کنه. حالا که یکسال از این خبر گذشته دو روز پیش در سیگراف 2016 رسما نرم افزار Massive برای 3ds Max عرضه شد.
 

قدرت نرم افزار Massive در داخل 3ds Max

01-massive-for-max
 
همین چندی پیش بود که بحث درخصوص عدم وجود یک پلاگین و سیستم شبیه سازی جمعیت Crowd در نرم افزاری مثل 3ds Max داغ شده بود. حالا تصور این موضوع که کاربران این نرم افزار میتونن به قدرت بی نهایت Massive در داخل نرم افزار تری دی مکس بهرمند باشند شاید کمی رویایی و غیرقابل تصور به نظر برسه. اما باید بگم که از امروز دیگه با وجود ابزاری بنام Massive for Max™ دیگه کاربران این نرم افزار نباید خلایی رو در این نرم افزار در حوزه شبیه سازی جمعیت احساس کنن.
 
 
نرم افزار Massive که دیگه نیازی به توصیف و معرفی نداره. یکی از گرون ترین و با ارزش ترین نرم افزارهای حال حاضر دنیای CG که قیمتی حدود 16 هزار دلار رو داره، حالا نسخه مخصوص نرم افزار 3ds Max با قیمتی حدود 2000 دلار در اختیار عموم قرار داره.
 
بگذارید در نگاه اول یک انیمیشن کوتاه 20 ثانیه ای رو باهم ببینیم که ساخته شده توسط همین سیستم شبیه سازی جمعیت Massive در نرم افزار 3ds Max هست.
 
مشخصات
مدت زمان : 30 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 9 مگابایت

عملکرد Massive for Max

03-massive-for-max
 
سازنده Massive در همین ابتدای راه 3 ویدئوی آموزشی کوتاه و مختصر برای کار با این ابزار رو در کانال ویدئویی خودش منتشر کرده که من هر 3 این ویدئوها رو براتون آماده کردم و در ادامه تقدیم حضورتون میکنم. امیدوارم که با تماشای این ویدئو بتونید چارچوب کلی از شیوه و عملکرد این Massive for Max بدست بیارید.
 
مشخصات
مدت زمان : 4 دقیقه و 45 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 2 مگابایت

 
بنده بعنوان کاربر نرم افزار 3ds Max بشدت از این اتفاق خوشحالم... خوشحالم از اینکه امروز میتونم با خیالی آسوده بگم که نرم افزار مورد استفاده من درحال حاضر یک سیستم شبیه ساز کاملا هوشمند (هوش مصنوعی) رو در خودش میتونه داشته باشه و من در Crowd Simulation های پروژه های خودم بخوبی میتونم از نرم افزاری مثل 3ds Max استفاده کنم.
 
نظر شما چیه ؟ خیلی دوست دارم تا دیدگاه شما رو در خصوص Massive for Max بدونم ...
 
دوستان خبر بعدی درخصوص رویداد SIGGRAPH 2016 خیلی جالبه ... همچنان با ما باشید ...
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 28 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید