میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
کتابخانه رایگان sky image از MattePaint
دوشنبه 24 آبان 1400
در
اخبار دنیای CG

کتابخانه رایگان sky image از MattePaint

دوشنبه 24 آبان 1400

درود بر شما دوستان عزیز؛ امروز به سراغ معرفی کمپانی MattePaint میریم که این کمپانی خودش را بعنوان لیدر reference photography در صنعت VFX و Games و Archviz معرفی کرده. ابتدا بریم به سراغ دیدن ویدیو زیر تا بیشتر با این کمپانی آشنا بشیم.



همانطور که در ویدیو بالا مشاهده کردید این کمپانی به تولید reference photography می پردازه که اونهارو با فرمت RAW / HDR ارائه میده و در حال حاضر دارای یک کتابخانه عظیم با بیش از 50 هزار عکس با کیفیت است که البته روز به روز این کتابخانه در حال افزایش هستش که از ویژگی های این فایل های HDR میتوان به وضوح بسیار بالا، مقادیر exposure متعدد و حداقل grain و blur اشاره کرد.




جالبه بدونید محصولات این کمپانی به قدری عالی بوده که در بسیاری از پروژه های VFX و Game و Archviz مورد استفاده قرار گرفته و از مشتریان این کمپانی میتونیم به MPC و DNEG و DIGIC Pictures و FUSEFX و Framestore و Animallogic و Scanline VFX و... اشاره کرد.




امروز کمپانی MattePaint در یک اقدام جالب، یک بخش از کتابخانه خودش از تصاویر Sky (آسمان) را بصورت رایگان در اختیار عموم قرار داده که این کتابخانه دارای 1800 عدد آسمان با کیفیت 2K با فرمت JPEG است.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، این کتابخانه رو بصورت رایگان دانلود کنید و در پروژه هاتون استفاده کنید.


دانلود رایگان مجموعه 2K sky images از Google Drive




پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 8 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید