میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
در
اخبار دنیای CG

ZBrush برای کاربران IPad

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

درود به همه دوستان عزیز؛

کمپانی Maxon از نسخه نرم افزار ZBrush برای IPad رونمایی کرد که این یک خبر فوق العاده برای کاربران ZBrush است که اینبار می توانند در IPad به Sculpting بپردازند. البته ناگفته نماند که این خبر در ZBrush Summit 2023 اعلام شد و قرار بر این شد که در سال 2024 کمپانی Maxon این نسخه از زیبراش را منتشر کند و حالا نسخه Beta عرضه شده است که در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.


همانطور که میدونید نرم افزار ZBrush یک ابزار استاندارد برای digital sculpting در صنعت VFX، Game، concept design و... است که امروز در بزرگترین Pipelineهای استودیوهای دنیا از اون استفاده میشه و نظر آرتیست های خیلی زیادی را به خودش جلب کرده و در نهایت میتونیم عنوان The Leading Brush System for Sculpting رو برای این نرم افزار در نظر بگیریم. اما بیایم از ZBrush نسخه IPad بگیم که قراره چه اتفاقاتی در این نسخه بیفته....!!!

این دغدغه خیلی از آرتیست های این نرم افزار و البته کمپانی Maxon بود که بتواند نسخه IPad را داشته باشند تا خیلی از کاربران IPad رو بتوانند سوق دهند به سمت نرم افزار ZBrush و بالاخره این صبر به پایان رسید و Maxon اولین نسخه Beta را برای کاربران IPad منتشر کرد. ZBrush برای iPad همان قابلیت های ویرایش multi-resolution mesh را که در نسخه دسکتاپ وجود دارد را ارائه می دهد. در واقع ZBrush برای iPad آنچه را که برای زنده کردن فعالیت‌های هنری خود به آن نیاز دارید را دارد. به گفته کمپانی Maxon، تمام بخش‌های عالی ZBrush را انتخاب کرده‌ایم و تجربه‌ای جدید در راستای ادامه‌ی هنر ایجاد کرده‌ایم. ZBrush برای iPad از قابلیت‌های لمسی مثل navigate آسان، آماده است تا نیازهای خلاقانه شما را برآورده کند.

اتفاق جالبی که افتاد در چند وقت اخیر، اپل در Event خودش میاد تراشه های IPad Pro و M4 را معرفی میکنه و در اون ایونت نگاهی کوتاه به نسخه ZBrush برای IPad رو داره که می‌ توانید اسکرین‌ شات را در پایین ببینید: نسخه ساده‌ شده رابط ZBrush دسکتاپ را نشان می‌دهد، با نوار ابزار در امتداد هر چهار لبه صفحه برای به حداکثر رساندن فضای کاری قابل استفاده.



Maxon همچنین وب سایت ویژه ZBrush برای iPad را با تصاویری از کاراکترهای ایجاد شده در برنامه جدید و لینکی برای ثبت نام در رویداد راه اندازی آن به روز کرده است. که برای رفتن به این سایت می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
البته باید بدونید که ZBrush برای iPad در حال طراحی مجدد کامل است که با دقت از ابتدا ساخته شده است تا هر ویژگی را برای یک تجربه Sculpting بی نظیر در iPad بهینه کند. همچنین می‌توانید به راحتی پروژه‌ها را بین ZBrush برای دسکتاپ و ZBrush برای iPad انتقال دهید و تداوم workflow یکپارچه را در بین deviceها حفظ کنید. در ZBrush برای iPad، می‌توانید مدل‌های high-polygon را با دقت و سهولت دستکاری کنید و از جزئیات بی‌نظیر در خلاقیت‌های دیجیتال خود اطمینان حاصل کنید.



هنوز تاریخ انتشار دقیق و قیمت این نسخه از ZBrush بر روی IPad منتشر نشده است اما به گفته کمپانی Maxon می توانید به وبسایت مربوطه برید و فرم را ثبت نام کنید تا اخبار برای شما ایمیل شود.

پژمان رجبی
Texturing-LookDev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید