میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
کمپانی Maxon در یک توافقنامه ای، تمامی دارایی های Pixologic نظیر نرم افزار ZBrush را خریداری کرد
چهارشنبه 24 آذر 1400
در
اخبار دنیای CG

کمپانی Maxon نرم افزار ZBrush را خریداری کرد

چهارشنبه 24 آذر 1400

کمپانی Maxon در یک توافقنامه ای، تمامی دارایی های Pixologic نظیر نرم افزار ZBrush را خریداری کرد. همه ماها میدونیم نرم افزار ZBrush پیشرو در صنعت Sculpting and Painting هستش که حتی جایزه Academy Award را کسب کرده و امروز توسعه دهندگان کمپانی Maxon از توافق نهایی این قرارداد خبر دادند. البته کاربران نرم افزار ZBrush نگران نباشند چرا که بزودی موسس و مدیرعامل Pixologic یعنی آقای Ofer Alon و تیمش به کمپانی Maxon در واقع Join میشن و به فعالیت و توسعه این نرم افزار ادامه خواهند داد.

امروزه نرم افزار ZBrush در معتبرترین استودیوهای دنیا مورد استفاده قرار میگیره و حتی آقای Ofer Alon مدیرعامل Pixologic گفت: "بیش از دو دهه، ZBrush اشتیاق من بوده و من نمی توانم خانه بهتری برای آینده و جامعه آن پیدا کنم. من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم توسعه Maxon هستم تا ZBrush را برای سال های آینده متحول کنم."

نرم افزار ZBrush در پروژه های بزرگی نظیر Star Wars و Avatar و Marvel Universe و Game of Thrones و Lord of the Rings/Hobbit و… حضور داشته و حتی تطبیق پذیری این نرم افزار در صنعت انیمیشن را هم می توانیم ببینیم که در پروژه های Frozen و Tangled و Zootopia و Moana و Raya و the Last Dragon و Encanto مورد استفاده قرار گرفته است.

امیدوارم توسعه این نرم افزار با تیم جدید Maxon ادامه پیدا کنه و ویژگی های جدیدی به این نرم افزار فوق العاده افزوده بشه.

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 6 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید