میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
cinema4d-r18-released
جمعه 8 مرداد 1395
در
اخبار دنیای CG

گام رو به جلو Maxon با ارائه Cinema4D R18 (سیگراف 2016)

جمعه 8 مرداد 1395
مکسون هم در رویداد SIGGRAPH 2016 دست خالی نبود. گویا Maxon قراره هر سال نسخه جدید نرم افزار Cinema 4D رو در همین رویداد عرضه کنه و امسال هم مثل سالهای پیش نسخه جدید سینمافوردی در سیگراف عرضه شد که شامل مجموعه ای از ویژگی های جدید، قابلیت های جدید و البته توسعه های خوب میشه. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این نرم افزار و ویدئوهای منتشر شده درخصوص این ورژن رو باهم مرور میکنم. با ما همراه باشید.
 

بررسی اجمالی Cinema4D R18

01-cinema4d-r18-overview
 
مهمترین اتفاق و تغییرات این نسخه رو میشه به افزوده شده چند ابزار جدید اختصاص داد. ابزارهایی مثل Fracture Voronoi و همینطور ابزار knife tools برای مدلسازی حرفه ای. Fracture Voronoi ابزاریست که برای شبیه سازی شکستن و خرد کردن اجسام مورد استفاده قرار میگیره و این امکان رو در اختیار کاربران قرار میده تا قبل از هرگونه شبیه سازی بتونید یک  pre-fracture و نمای کلی از آبجکت شکسته شده خودتون رو ببینید و سپس برای شبیه سازی اقدام کنید.
 
02-cinema4d-r18-overview
 
ویدئوهای ارائه شده برای معرفی ویژگی های Cinema4D R18 رو من به 2 قسمت تقسیم کردم. ویدئوی اول که در قسمت زیر تقدیمتون میشه مرور اجمالی هست از ویژگی ها و توسعه های این نسخه و در ویدئوی بعدی میتونید بصورت دقیقتر و کاملتر با این نسخه از نرم افزار سینمافوردی آشنا بشید.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 52 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 15 مگابایت

بررسی کامل Cinema4D R18

03-cinema4d-r18-overview
 
اما حتما توی ویدئوی بالا هم توجه کردید که توسعه های این نسخه به Fracture Voronoi و knife tools خلاصه نمیشد. پشتیبانی از OpenSubdiv پیکسار، برقراری ارتباط و تعامل با Substance Engine، توسعه بخش Object motion tracking، قابلیت ReEffector و همینطور توسعه ویوپرت های نرم افزار با پشتیبانی از رفلکشن بعنوان مهمترین عناوین این نسخه هستند.
 
همونطوری که پیش تر هم گفته شد برای آشنایی کامل با این نسخه ویدئوی کاملی آماده شده که امیدوارم از تماشای اون لذت ببرید.
 
مشخصات
مدت زمان : 23 دقیقه و 7 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 94 مگابایت

 
دوستان و همراهان عزیز ... سیگراف تموم شده و هنوز چند خبر جالب دیگه مونده که امروز و فردا تمامی خبرها به اطلاع شما خواهد رسید ... پس از اون مثل هرسال با گزارش کاملی از SIGGRAPH 2016 سفری به این رویداد خواهیم داشت و پس از اون دیگه پرونده سیگراف 2016 توی سایت بسته میشه.
 
ممنون از همراهیتون و همچنان با ما باشید ...
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 41 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید