میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
رویداد Autodesk University 2023 را رایگان تماشا کنید
پنج‌شنبه 18 آبان 1402
در
اخبار دنیای CG

رویداد Autodesk University 2023 را بصورت رایگان تماشا کنید

پنج‌شنبه 18 آبان 1402

کنفرانس Autodesk University در مرکز کنفرانس و نمایشگاه Venetian در لاس وگاس از 13 تا 15 نوامبر برگزار می شود. افرادی که نمی توانند به صورت حضوری شرکت کنند، می توانند با درخواست یک Digital Pass رایگان در اینجا، بسیاری از ارائه ها را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

گذر دیجیتال (Digital Pass) رایگان به شما امکان دسترسی به بسیاری از جلسات و ارائه هایی را که در کنفرانس حضوری ارائه می شود را می دهد، از جمله سخنرانی های اصلی، جلسات آموزشی، و نمایشگاه ها. همچنین می توانید به صورت زنده با سخنرانان و غرفه داران ارتباط برقرار کنید.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد محصولات و فناوری های Autodesk هستید، یا اگر می خواهید با متخصصان دیگر در زمینه خود ارتباط برقرار کنید، Digital Pass رایگان Autodesk University یک راه عالی برای انجام این کار است.

برای درخواست گذر دیجیتال رایگان، به وب سایت Autodesk University بروید و فرم ثبت نام را پر کنید. پس از ثبت نام، به شما یک کد دسترسی داده می شود که می توانید از آن برای ورود به کنفرانس مجازی استفاده کنید.

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 4 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید