میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
مدیریت کار گروهی و پروژه های CG با Moxion Rooms
سه‌شنبه 9 اسفند 1401
در
اخبار دنیای CG

مدیریت کار گروهی و پروژه های CG با Moxion Rooms

سه‌شنبه 9 اسفند 1401

احتمالا یکی از مهمترین دغدغه های شرکت ها، استودیوها، گروه های انیمیشن سازی، جلوه های ویژه و ... هماهنگی و مدیریت کار گروهی در پروژه های CG به حساب میاد. کمپانی اتودسک امروز نرم افزار جدید خودش با عنوان Autodesk Moxion Rooms رو منتشر کرد. این نرم افزار یک ابزار تخصصی بر پایه فضای ابری (cloud-based) برای به اشتراک پروژه ها با اعضای تیم و امکان نقد و بررسی، ثبت نظر، قابلیت live streams و همینطور بررسی فایل هایی که بر روی این بستر ابری قرار میگیرن رو به اعضا میده.

حدودا یکسال پیش کمپانی اتودسک اعلام کرد که Moxion رو خریداری کرده و حالا پس از گذشت یکسال رسما این نرم افزار رو برای مدیریت پروژه ها در اختیار کاربران قرار داده. برای آشنایی بیشتر با اون پیشنهاد میکنم ویدیوی زیر رو مشاهده کنید.


این ابزار اولین بار برای فیلم The Lord of the Rings: Rings of Power پیاده سازی شد و مورد استفاده قرار گرفت که حالا کمپانی Autodesk تصمیم گرفته اون رو رسما بعنوان یک نرم افزار تجاری عرضه کنه تا سایر شرکت ها و مجموعه ها هم بتونن برای مدیریت پروژه های خودشون ازش استفاده کنند. پیشنهاد میکنم اگر درباره این ابزار علاقمند هستید مطلب Introducing: Moxion Rooms رو در سایت Autodesk مطالعه کنید.

حالا سوال اینجاست که چنین ابزاری آیا میتونه مورد استفاده شرکت ها و گروه های فعال در ایران هم مورد استفاده قرار بگیره ؟ نظر شما چیه ؟

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 3 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید