میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
download-renderman-non-commercial
سه‌شنبه 4 فروردین 1394
در
اخبار دنیای CG

دانلود رایگان موتور رندر RenderMan 19 پیکسار

سه‌شنبه 4 فروردین 1394
بالاخره انتظارها به سر اومد و پیکسار نسخه رایگان موتور رندرینگ محبوب خودش یعنی RenderMan 19 رو منتشر کرد. اگه یادتون باشه قبلا در مطلب (انجین RenderMan پیکسار بزودی رایگان عرضه خواهد شد) خبر انتشار بزودی این نسخه رایگان رندرمن رو بهتون داده بودم و خیلی از دوستان برای یه چنین روزی لحظه شماری میکردن. البته این بی تابی ها کاملا درست هم بود چراکه بالاخره امکان استفاده از یک چنین موتور رندرینگ فوق العاده قدرتمندی برای همه اونم بصورت رایگان داره امکانپذیر میشه و از این پس تمامی دوستان و فعالان این عرصه بسادگی و بصورت کاملا رایگان میتونن از این موتور رندرینگ قدرتمند استفاده کنن.
 
انتشار نسخه Non-Commercial موتور رندر RenderMan 19 پیکسار
 
اما همونطوری که از اسم این نسخه مشخصه یعنی Non-Commercial محدودیت استفاده از این موتور فقط و فقط برای اهداف غیرتجاریست. قبلا هم به این موضوع اشاره کردم که این نسخه Non-Commercial با نسخه اصلی از نظر امکانات هیچ تفاوتی نداره و پیکسار هیچ محدودیتی برای این نسخه در نظر نگرفته و کاربران میتونن از اون در موارد غیرتجاری بهره ببرند.
 

راهنمای دانلود و نصب RenderMan

در ادامه راهنمای دانلود و نصب این پلاگین رو تقدیمتون میکنم که امیدوارم بتونید بخوبی از این انجین قدرتمند استفاده لازم رو ببرید.
 
1. ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر در سایت رندرمن وارد شوید.
 
انتشار نسخه Non-Commercial موتور رندر RenderMan 19 پیکسار
 
2. روی دکمه Next کلیک کنید.
 
انتشار نسخه Non-Commercial موتور رندر RenderMan 19 پیکسار
 
3. درصورتی که در سایت RenderMan دارای حساب کاربری هستید این مرحله را رد کنید و در غیر اینصورت بر روی لینک Create a RenderMan Forums Account کلیک کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید.
 
انتشار نسخه Non-Commercial موتور رندر RenderMan 19 پیکسار
 
4. سپس روی دکمه Download Installer کلیک کنید و فایل RenderMan NC Installer را دانلود و نصب کنید. پس از نصب مسیر زیر را دنبال کنید تا فرآیند دانلود و نصب پلاگین بر روی سیستم شما کامل شود.
 
انتشار نسخه Non-Commercial موتور رندر RenderMan 19 پیکسار
 
5. در نهایت از انجین کاملا رایگان RenderMan 19 لذت ببرید.
 

 
دوستان موضوع جالب اینجاست که بعد از این همه وقت دقیقا عرضه این نسخه رایگان در ایام نوروز افتاد و فکر کنم برای خیلی از ماها حکم عیدی رو خواهد داشت :)
 
بی صبرانه منتظر دیدن نمونه کارهای شما با این انجین قدرتمند هستم. حتما نمونه کارهای خودتون رو در گالری با بقیه به اشتراک بگذارید
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 60 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید