میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
انتشار نسخه 22.5 نرم افزار After Effects
یکشنبه 26 تیر 1401
در
اخبار دنیای CG

انتشار نسخه 22.5 نرم افزار After Effects

یکشنبه 26 تیر 1401

درود به همه دوستان عزیز؛ 

در تاریخ 22 June کمپانی Adobe نسخه 22.5 نرم افزار محبوب After Effects را منتشر کرد. البته قابل ذکر هستش که در یک مطلب اختصاصی "نسخه 22.3 نرم افزار After Effects منتشر شد" به بررسی ویژگی های جدید این نرم افزار پرداختیم و در این پست، ویژگی های افزوده شده در نسخه 22.5 را بررسی خواهیم کرد.


TEXT ANIMATION UPDATES

در این نسخه، افترافکت اکنون متن را برای زبان های راست به چپ مانند فارسی، به درستی متحرک می کند. قبل از این برای متحرک سازی متون فارسی، دست به دامن اسکریپت ها و ترفند درون افترافکت میشدیم اما حالا در این نسخه جدید به راحتی این امکان فراهم شده است. همچنین این مورد رو اضافه کنم که animation presetهایی که برای Text وجود داشت، حالا برای متحرک سازی از سمت راست به چپ، کار میکنه.

همچنین در بخش آپدیت Text، سیستم جدید به طور خودکار اعداد یا حروف الفبای Western را در میان زبان های راست به چپ شناسایی می کند و آنها را به ترتیب صحیح متحرک می کند و در نهایت علاوه بر این، افکت Character Offset اکنون محدوده یونیکد صحیح را برای زبان های کره ای و عبری شناسایی می کند و فقط کاراکترهای خاص آن زبان ها را نمایش می دهد.


خب آپدیت این نسخه عملا بر روی Text Animation بود، البته به گفته Adobe باگ فیکس های زیادی برای بهبود عملکرد این نسخه انجام شده است.

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشید....

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 5 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید