میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
پنج‌شنبه 27 آبان 1400
در
اخبار دنیای CG

انیمیشن Turning Red

پنج‌شنبه 27 آبان 1400

در این چند سالِ اخیر، استودیو دیزنی و پیکسار بسیار بسیار پرکار بوده اند و انیمیشن های متعددی را تولید کرده اند، اما همین روند سریع انتشار انیمیشن ها از سمتِ این استودیو، قطعا بازخوردهای منفی از سمت مخاطبان خود داشته که این انتقادها بیشتر به سمتِ داستان و موضوع انیمیشن، نشانه رفته، اما از نظر فنی، تولیدات استودیو دیزنی و پیکسار در هر انیمیشن، مخاطبان خودش را شگفت زده میکنه.

اینبار تریلر رسمی انیمیشن Turning Red به کارگردانی خانم Domee Shi از استودیو دیزنی و پیکسار معرفی شد. کارگردانِ این انیمیشن، یک فردِ کانادایی-چینی است که از سال 2011 بعنوان storyboard artist و کارگردان در استودیو پیکسار مشغول بکار است. از جمله همکاری های خانم Domee Shi در انیمیشن Inside Out و Incredibles 2 و Toy Story 4 بوده است.




نکته جالب اینه که خانم Domee Shi خارج از کار حرفه ای خودش در زمینه storyboard، انیمیشن کوتاه Bao را در سال 2018 کارگردانی و تولید کرد و بعنوان اولین زنی بود که یک انیمیشن کوتاه را برای پیکسار کارگردانی کرده است. البته این رو باید بدونید که انیمیشن کوتاه Bao برنده جایزه Academy Award for Best Animated Short Film شد.




حالا قرار است خانم Domee Shi در سال 2022 اولین انیمیشن بلند خود را با نام Turning Red کارگردانی کند.

موضوعِ داستانِ این انیمیشن در خصوص دختری 13 ساله با نام Mei Lee است که اتفاقات عجیبی برای او رخ می دهد که او تبدیل به یک پاندای giant قرمز رنگ میشه و مسیر داستان این انیمیشن حول محور این اتفاق پیش خواهد رفت.









بریم به سراغ دیدنِ تریلر این انیمیشن:


امیدوارم اولین تولید انیمیشن بلند خانم Domee Shi مورد رضایت مخاطبان دیزنی و پیکسار قرار بگیره. 

انیمیشن Turning Red در تاریخ 11 March سال 2022 منتشر خواهد شد.


حتما نظر خودتون درباره تولیدات اخیر دیزنی و پیکسار رو برامون بنویسید.

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 10 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید