میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
انیمیشن Wolf walkers (2D Blender)
Meisam 3d Fox H
چهارشنبه 12 خرداد 1400
758 بازدید
ذخیره
چهارشنبه 12 خرداد 1400

انیمیشن Wolf walkers (2D Blender)

سلامی دوباره

در سال 2020 ما شاهد یک انیمیشن 2D به نام Wolf Walkers بودیم که در سایت IMDB، امتیاز 8.1 از 10 رو دریافت کرد.

داستان این انیمیشن در رابطه با افرادی است که موقع خواب از جسم انسانی خود خارج می شوند به شکل یک گرگ در می آیند و ... ؛

سازندگان انیمیشن (Wolfwalkers)، Cartoon Saloon، به خوبی ممکن است معروف ترین استودیو انیمیشن 2D به خصوص در حال حاضر، با نامزدی اسکار و گلدن گلوب اخیر Wolfwalkers است. البته Cartoon Saloon از حامیان سرسخت روش های سنتی هستند که در اصل سبک متمایز خود را به عنوان پاسخی به شکل غالب صنعت توسعه می دهند: 3D.

من نمی خواهم در رابطه با داستان این انیمیشن و یا اعضای تیم سازنده آن صحبت کنم و بیشتر می خواهم که در رابطه با نرم افزاری که با آن توانستند این انیمیشن را بسازند صحبت کنم.


Blender

خوب دوستان جالب که شما بدانید که این انیمیشن رو با نرم افزار Blender ساخته اند؛ اما خوب بیشتر کسانی که با Blender کار می کنند (مانند خودم) با بخش 3D این نرم افزار کار می کنند و از بخش 2D آن یا بیخبر اند یا به دنبال آپدیت های جذاب Blender در رابطه با بخش 2D آن نبوده اند.

بخش 2D این نرم افزار در همان بخش 3D انجام می شود که این کار باعث می شود تا افراد بتوانند کار خود را از هر نظر که خواستند نگاه کنند و این آزادی گردش در محیط برای انیماتوران و هنرمندان بسیار مناسب است.

Grease Pencil Object

Grease Pencil نوع خاصی از آبجکت در نرم افزار Blender است که به شما این امکان رو می دهد تا در محیط 3D نقاشی کنید. از این ابزار قدرتمند می توان برای ساخت انیمیشن های 2D کلاسیک (سنتی)،انیمیشن های برش خورده، موشن گرافیک و ... به خوبی استفاده نمود.


امیدوارم که از این متلب خوشتون اومده باشه

نظر هم فراموش نشه

منبع: Blender.org



اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 9 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط