میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
Substance 3D Moddeler
Meisam 3d Fox H
یکشنبه 14 شهریور 1400
1,163 بازدید
ذخیره
یکشنبه 14 شهریور 1400

Substance 3D Moddeler

سلامی دوباره

چند وقت پیش شرکت Adobe یک فیلمی رو در صفحه YouTube خودش منتشر کرده که خبر از یک نرم افزار جدیدی رو به ما داده به اسم Substance 3D Moddeler .Substance 3D Moddeler فعلا به صورت نسخه Beta عرضه می شه و هنوز نسخه کامل Substance 3D Moddeler رو رونمایی نکرده اما بعد نیست که از همین حالا کمی از این نرم افزار اطلاعات کسب کنیم.


خوب، تا جایی که مشخص شده Substance 3D Moddeler یک نرم افزار برای Sculpting هستش و شما می تونید با قلم نوری خود و یا با موس خود شروع به Sculpting کنید مثل بقیه ی نرم افزارهای دیگه مانند ZBrush، 3DCoat و... اما شرکت Adobe یک امکان جدیدی رو فراهم کرده تا ما بتوانیم از دستگاه های VR هم استفاده کنیم برای کار با این نرم افزار؛ یعنی شما می توانید عینک VR رو به چشم بزنید و با اون دوتا دسته هم شروع به کار کنید.

محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده تا شخص در نرم افزار دچار سردرگمی و مشکل نشه چه به صورت Desktop و چه به صورت VR و این هم به شما بگم که ما در این نرم افزار، اجسام و قلم های بسیار زیادی رو داریم که باعث می شه تا شما بتوانید به راحتی مدل سازی کنید و...


متریال سازی

تا جایی که من رفتم و اطلاعات جمع کردم، در داخل این نرم افزار شما نمی تونید هیچ گونه متریالی رو بسازید و یا یک Texture رو به مدل خودتون اعمال کنید و فقط شما می توانید مدل سازی کنید. اما من به شما چند تا پیشنهاد هم دارم و اون هم اینه که اگه شما خواستید متریال سازی کنید حتما برید و با نرم افزار Substance 3D Sampler کار بکنید و اگر هم خواستید Texture مخصوص خودتون رو بسازید حتما از نرم افزار Substance 3D Designer استفاده کنید و اگر هم خواستید مدلتون رو Paint کنید، از نرم افزار Substance 3D Painter استفاده کنید و برای Render هم، Substance 3D Stager استفاده کنید.


خیلی ممنون از شما

نظر هم فراموش نشه :)



اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 2 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط