میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
Davinci Resolve برای حرفه ای ها
Meisam 3d Fox H
یکشنبه 24 مرداد 1400
5,434 بازدید
ذخیره
یکشنبه 24 مرداد 1400

Davinci Resolve برای حرفه ای ها

سلامی دوباره به شما دوستان

خیلی وقت ها شده که شما دوست دارید بعضی از فیلم های خودتون یا کار های گرافیکی خودتون رو کمی Edit یا کمی Composite کنید تا تبدیل به یک کاری جذاب و زیبا بشه.

یکی از اون نرم افزار هایی که باعث می شه که به راحتی شما بتوانید ویدیوی خودتون رو ادیت کنید و یا در ویدیوی خودتون جلوه های ویژه و... قرار دهید، نرم افزار Davinci Resolve هستش.


Davinci Resolve یک نرم افزاری هستش که دارای دو نسخه به نام Davinci Resolve و Davinci Resolve Studio هستش که نسخه اول به صورت رایگان هستش ولی نسخه دوم به صورت اشتراکی (دارای لاینسنس) به فروش میره که طبیعی هستش که در نسخه اول ابزار های کمتری وجود داره نسبت به نسخه دوم اما هر دوی آن ها خوب و بسیار کارامد هستند و اگر هم علاقه دارید تا این نرم افزار رو امتحان کنید به شما پیشنهاد می کنم از نسخه اول استفاده کنید اگر هم می خواهید نسخه دوم رو بگیرید من به شما پیشنهاد می کنم که از این لینک اقدام کنید.

Davinci Resolve برای 3 سیستم عامل Mac, Linux, Windows موجود هستش و شما می توانید این نرم افزار قدرتمند رو دانلود کنید برای هر سیستم عاملی که می خواهید و با آن کار می کنید.

از Davinci Resolve در عرصه های مختلفی استفاده شده و حتی از این نرم افزار در خیلی از فیلم های هالیوود استفاده شده. الان هم خیلی از افرادی که در YouTube و یا در Aparat فعالیت می کنند، از این نرم افزار برای تدوین فیلم های خود استفاده می کنند.


در Davinci Resolve ما ابزار های مختلفی رو داریم که بیشتر کسانی که با Davinci Resolve کار می کنند از همین ابزار تغییر رنگ استفاده می کنند. برای مثال کسانی که ویدیوهای Deep Fake می سازند برای هماهنگی رنگ ها از همین ابزار تغییر رنگ Davinci Resolve استفاده می کنند؛ اما Davinci Resolve ابزار های زیادی برای ایجاد جلوه های ویژه و حتی Composite داره که کار با اون ها هم خیلی راحت و لذت بخش هستش. تازه در Davinci Resolve یک بخش مجزا هم برای Edit صدا داریم که این یک موضوع خیلی مهمی هستش.

اگر خدا عمری به من بده قراره که یک سری آموزش یا چند سری آموزش در رابطه با همین نرم افزار Davinci Resolve برای شما دوستان قرار دهم.

ممنون از شما

نظر هم فراموش نشه.



اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 4 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط