میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
انتشار دوره آموزشی Master Revit, مستر رویت کاملترین آموزش فارسی معماری
چهارشنبه 5 بهمن 1401
در
اخبار سایت

انتشار دوره آموزشی Master Revit

چهارشنبه 5 بهمن 1401

بالاخره دوره جامع آموزش نرم افزار رویت با عنوان Master Revit در سایت منتشر شد. در این دوره شما بصورت گام به گام با اصول، مبانی و مقدمات نرم افزار Autodesk Revit 2023 آشنا میشید و اگر برای اولینبار قصد دارید این نرم افزار رو یاد بگیرید بدون تردید این دوره بهترین گزینه برای شماست. مستر رویت شامل 16 فصل و 80 درس میشه که تمامی مباحث اصلی و پایه نرم افزار رویت در اون گنجانده شده و توسط جناب استاد مهدی رضائیان تدریس میشه.



اگه به خاطر داشته باشید چند سال پیش مجموعه ای برای نرم افزار Revit در سایت منتشر شده بود که اون مجموعه مربوط میشد به Autodesk Revit 2013 و حالا پس از گذشت 10 سال از اون آموزش نوبت به Autodesk Revit 2023 میرسه و به جرات میتونم بگم که دوره Master Revit یکی از جامع ترین و کاربردی ترین آموزش هایی هست که درحال حاضر به زبان فارسی تولید و عرضه شده.

برای آشنایی بیشتر با این دوره آموزشی ازتون دعوت میکنم که ویدیوی تریلر اون رو تماشا کنید.


جهت مشاهده دوره آموزشی Master Revit کلیک کنید


امیدوارم که تماشای این دوره آموزشی برای تمامی علاقمندان به رشته معماری و نرم افزار Autodesk Revit مفید باشه

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری: