میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
تمامی ابزارهای Thinkbox رایگان شدند !
پنج‌شنبه 13 مرداد 1401
در
اخبار دنیای CG

تمامی ابزارهای Thinkbox رایگان شدند !

پنج‌شنبه 13 مرداد 1401

مجموعه Thinkbox روز گذشته اعلام کرد که از این پس تمامی پلاگین ها و نرم افزارهای خودش رو بصورت کاملا رایگان و نامحدود در اختیار کاربرانش قرار میده. این خبری بود که دیروز سر و صدای زیادی رو به راه انداخت و مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه CG در دنیا قرار گرفت چراکه این مجموعه دارای پلاگین ها و نرم افزارهای بزرگی همچون Deadline (نرم افزار تخصصی رندرینگ شبکه)، Krakatoa (ابزار شبیه سازی، مدیریت و تکثیر میلیون ها و یا میلیاردها پارتیکل)، Frost (ساخت Mesh برای ذرات)، XMesh (بهینه سازی geometry ها در انیمیشن)، Sequoia (ابزار مدیریت Point cloud ها) و همینطور Stoke (شبیه ساز آسان ذرات) که حالا تمامی این ابزارها بصورت کاملا رایگان در اختیار همه قرار داره.


شاید در جریان باشید که سال 2017 کمپانی بزرگ آمازون شرکت Thinkbox که در اون زمان بصورت مستقل عمل میکرد رو خریداری کرد و پس از اون این شرکت و تمامی ابزارهای اون در قالب یک زیرمجموعه با عنوان AWS Thinkbox در اختیار شرکت آمازون قرار داشت. حالا این تصمیم هم از طرف شرکت آمازون گرفته شده که فکر میکنم تحولات زیادی رو در این حوزه ایجاد میکنه.


درحال حاضر شما میتونید با مراجعه به سایت AWS Thinkbox و پر کردن یک فرم اقدام به دانلود و استفاده از این ابزارها کنید ولی توجه داشته باشید که برای ثبت نام اولیه می بایست اطلاعات مربوط به کارت اعتباری (Credit Card) رو وارد کنید. ولی با وارد کردن این اطلاعات مبلغی از حساب شما کم نمیشه و تمام این نرم افزارها بصورت نامحدود و کاملا رایگان در اختیارتون خواهند بود.


اطلاعات بیشتر درخصوص این اتفاق و البته سوالات احتمالی که براتون پیش اومده رو میتونید در این لینک توی سایت آمازون مطالعه کنید.

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 5 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید