میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
PureRef ابزاری کارآمد برای هنرمندان
پژمان رجبی
دوشنبه 12 اردیبهشت 1401
2,108 بازدید
ذخیره
دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

PureRef ابزاری کارآمد برای هنرمندان

در این مطلب، قصد دارم به معرفی یکی از ابزارهای پرکاربرد برای تمامی هنرمندان بپردازم. قطعا در هر بخش از کار، نیاز به تصاویر رفرنس دارید و دسته بندی این تصاویر ممکنه یک چالش برای شما محسوب بشه و از همه مهمتر در حین کار نیاز دارید که مدام به تصاویر رفرنس خودتون نگاه کنید و همین پروسه باز و بسته کردن تصاویر ممکنه برای شما خسته کننده باشه.

در این بلاگ میخام نرم افزار پرکاربرد PureRef رو به شما معرفی کنم. با این نرم افزار می توانید همه تصاویر رفرنس خودتون را در یک مکان قرار دهید. در واقع PureRef یک برنامه stand-alone برای ویندوز، مک و لینوکس است که هدف اون سازماندهی و نگهداری تصاویر رفرنس شما است. برای مثال برای ساخت mood boardهای خودتون، میتونید از این نرم افزار استفاده کنید.





چطور از PureRef استفاده کنیم؟

استفاده از PureRef خیلی خیلی ساده هستش و شما می توانید به راحتی تصاویر را از هر جایی بکشید و رها کنید. تصاویر را مستقیماً از کامپیوتر خود آپلود کنید یا یک تصویر را مستقیماً از مرورگر خود Drag کنید درون نرم افزار.


PureRef در عین سادگی خودش، قابلیت های بسیار خوبی را برای ما فراهم میکنه، میتونیم workflow خودمون را بهینه کنیم، یک یادداشت سریع بنویسید، تصاویر را align کنیم و در نهایت از هزاران ابزار موجود استفاده کنید.


وقتی که تصاویر رو به درون PureRef منتقل کردیم، این نرم افزار قابلیت Stick شدن به صفحه ویندوز رو داره (یعنی میچسبه و minimize نمیشه) و در نهایت در حین کار با نرم افزارهای گرافیکی خودمون، چون PureRef در واقع Stick شده به ویندوز، مدام میتونیم به تصاویر رفرنس نگاه کنیم و از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنیم.





اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 4 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط