میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
چگونه Beta Tester کمپانی Autodesk شویم؟
پژمان رجبی
چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401
899 بازدید
ذخیره
چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401

چگونه Beta Tester کمپانی Autodesk شویم؟

درود به همه دوستان عزیز

در این بلاگ قصد دارم در رابطه با موضوع Beta Testing کمپانی Autodesk صحبت کنم، چرا که یک سری افراد سوجو با عنوان اینکه با Beta Tester کمپانی Autodesk هستیم، به فروش پکیج های خودشون مشغول هستند و متاسفانه افرادی که تازه وارد دنیای CG شدند، گول این عناوین افراد را می خورند. پس تا پایان این بلاگ همراه من باشید...

در واقع یکی از راه‌های بهبود محصولات Autodesk که استفاده می‌کنید، مشارکت فعال در تست بتا Autodesk در Autodesk Feedback Community است. تست بتا شامل تست اولیه و ارائه بازخورد در مورد نسخه های منتشر نشده نرم افزار است و برای بهبود ویژگی ها و پایداری محصولات Autodesk بسیار مهم است.


اگر شما علاقه مند به کار با تیم های محصول Autodesk و ارائه بازخورد دقیق خود در مورد نسخه های جدید هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید. هنگامی که فرصت یا نیاز به شرکت‌ کنندگان جدید باشد، از سمت کمپانی Autodesk ایمیلی برای پیوستن دریافت می‌کنید و در بیشتر موارد یک NDA (توافقنامه غیر افشای) برای شما ارسال میشود تا آن را امضا کنید، این موضوع به این دلیل است که در حین آزمایش بتا، نرم‌افزار و ویژگی‌های جدید را تا پایان بتا محرمانه نگه دارید.

کمپانی Autodesk بارها اعلام کرده است که "وقتی گزارش می‌دهید و به ما کمک می‌کنید اشکالات را برطرف کنیم و بازخورد خود را برای بهبود محصولات ارائه دهید، شما یکی از اعضای مهم تیم محصول ما هستید."


حالا چطور ثبت نام کنیم؟

ثبت نام بسیار ساده است، به سادگی در مورد استفاده از محصول Autodesk خود در http://feedback.autodesk.com بگویید. 




اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط