میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
چالش های طراحی "مقدمه"
S. Mohammad Ali Moallemee
سه‌شنبه 22 خرداد 1403
320 بازدید
ذخیره
سه‌شنبه 22 خرداد 1403

چالش های طراحی "مقدمه"

مقدمه‌

بعنوان یک طراح و خالق، کماکان باید درحال یادگیری باشید؛ همیشه سعی داشتم نکات مفید و جدیدی که از  اساتید و بزرگان می‌آموختم را با دیگر هنرجویان به اشتراک بگذارم؛ به بیانی چکیده‌ای از مقالات، پادکست‌ها و تجربیاتِ دیگر دوستان و بعضاً ذهنیت‌های شخصی خودم؛ علاقه‌ی زیادی به نشر اطلاعات تازه و مفیدی که به دستم می‌رسیدند داشتم و دارم. به این فکر می‌کردم همان‌گونه که من را از حفره‌های فکری‌ام نجات می‌دادند می‌توانند نجات بخش بقیه هم باشند.

تصمیم گرفتم در رشته مقالاتی، شاید کوتاه و مختصر، مرجعی تحت عنوان "چالش‌های طراحی" برای این اطلاعات بسازم تا شاید به چندی بیشتر از قبل بتوانم صدای قلم زرّین اساتید این وادی را برسانم؛ مطالبی که اینجا گنجانده شده، مختصری از تجربه‌ی فعال در حوزه‌ی طراحی، کانسپت‌آرت، نقاشی دیجیتال یا در نگاهی وسیع‌تر، حوزه‌ی سرگرمی و رسانه است که گفتوگو و بحث با اساتید این عرصه را نیز شامل می‌شود.
به طور کلی سعی دارم در این رشته مقالات، نحوه‌ی شروع و ورود به این عرصه را از دید خودم و از دیدگاه نیاز‌های صنعتِ سرگرمی برای علاقه‌مندان به این گود شرح بدهم.

هر بخش از این مقالات بی‌شک شامل مشکلات و ابهاماتی است که بنده با فراغی باز منتظر شنیدن این کاستی‌ها اعم از ایرادهای سهوی، فنی و نگارشی، از سوی شما هستم تا در سیر تکاملی این روند کمکی شایان به شخص بنده و دیگر عزیزان شود.
پیشاپیش بابت مرور تک تک لغات این دایره از شما سپاس‌گزارم.



اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 2 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط