میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
انتشار اسکریپت Debris Maker 2
حمید معمار
سه‌شنبه 21 مرداد 1393
13,254 بازدید
ذخیره
سه‌شنبه 21 مرداد 1393

انتشار اسکریپت Debris Maker 2

با سلام خدمت هنرجویان. دیروز ورژن جدید اسکریپت Debris Maker 2 توسط یکی از هنرمندان خوب سی جی Arron Dabelow برای تریدی مکس منتشر شد. این اسکریپت به شما امکان ساختن اجسام و جزییاتی رو برای صحنه های تخریب شده یا به اصطلاح DEBRIS رو میده. Arron این اسکریپت رو به صورتی منتشر کرده که دارای Add On هست و بعد ها احتمالش هست گسترده بشه و من هم در این کار با ایشون همکاری کنم.
 
معرفی اسکریپت Debris Maker 2 ابزاری جهت ساخت اشیا و جزئیات صحنه در 3ds Max
 
در حال حاضر این اسکریپت بهتون قابلیت ساخت انواع آجر و دیوار آجری، آجر های سیمانی، انواع سنگ ، خرده چوب ، پرنده های متحرک، تنه ی درخت، انواع برگهای پاییزی و معمولی با حد اکثر دیتیل، سوراخی، خوردگی و سوختگی، کریستال، چمن و ... رو میده.
نکته : این اسکریپت بیشتر در دیتیل های صحنه های سینمایی و رندر شده می تونه کمکی بکنه تا در بازی سازی و صحنه های بازی چون باید تک تک این ابجکت ها ریتوپو بشند و خیلی مشکلات به همراه دارند که مدلر ترجیح میده از اول خودش اپتیماز کار کنه. ویژگی های این اسکریپت این هست که همه چیز رندومایز و طبق پارامتر ها تعیین میشه و همینطور مدل ها دارای UV هستند و همینطور تمامی عملایت مدلینگ در خود تریدی مکس انجام میشود. ایرادی هم که من تونستم از این اسکریپت بگیرم اینه که از آخر مدل ها رو تخریب میکنه و توپولوژی ـشون رو بهم میریزه !
 
معرفی اسکریپت Debris Maker 2 ابزاری جهت ساخت اشیا و جزئیات صحنه در 3ds Max
 
عکس های بالا هم در زیبراش نیست و در حالت Clay ویوپورت مکس هست.
این ابزار فقط برای صرفه جویی در وقت هستند و این دلیلی بر این نیست که ما دست از تلاش برداریم . پس سعی کنید تا آماده خواهی و تنبلی بهتون غلبه نکنه . این یک توصیه ی جدی از طرف من به شما

ویدیویی از طرز کار اسکریپت


امیدوارم این اسکریپت بدردتون بخوره که قطعا خیلی کمک میکنه
موفق و پیروز باشید


اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 39 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط