میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
استودیوی BlackFoot نیروی VFX Artist استخدام میکند
مصطفی رضائی
جمعه 3 تیر 1401
3,952 بازدید
ذخیره
جمعه 3 تیر 1401

استودیوی BlackFoot نیروی VFX Artist استخدام میکند

سلام دوستان عزیز

امروز یه خبر جالبی رو دیدم و گفتم برای شما هم بنویسم. فکر میکنم موقعیت شغلی خوبی باشه و بخواید شما هم تجربه کار با یک تیم حرفه ای در زمینه ساخت بازی های رایانه ای رو اونهم از ایران داشته باشید.

شاید اسم استودیوی BlackFoot به گوش شما هم خورده باشه. این استودیو یک شرکت بازی سازی مستقل به حساب میاد که توسط John Sonedecker، یکی از بهترین های این صنعت تاسیس شده. درحال حاضر توسعه دهندگان زیادی در این کمپانی مشغول کار هستند و بعنوان یکی از محصولات شاخص این شرکت میشه به بازی GROUND BRANCH اشاره کرد.

GROUND BRANCH یک بازی FPS یا همون first-person shooter بصورت آنلاین و شبکه ای هست و این بازی یک شاخصه ویژه نسبت به رقبای موجودش داره و اونم دقت در واقعگرایانه بودن بازیست. منظور از واقعگرایانه بودن صرفا گرافیک بالا و طبیعی نیست ! بلکه دقت در Game Play بازی و ارتباط دقیق کاراکتر با سایر بازیکنان. بقول شرکت سازنده اگر پای کاراکتر شما از فضایی که کاور کردید بیرون زده باشه همون میتونه باعث مرگ شما بشه.

دقت بالای بازی باعث شده GROUND BRANCH نسبت به رقبای خودش حرف برای گفتن داشته باشه. قبل از هرچیز ازتون دعوت میکنم ویدیوی تریلر این بازی رو مشاهده کنید.

تریلر بازی GROUND BRANCH


حالا این شرکت برای همین بازی خودش به یک نیروی VFX Artist متخصص در زمینه realistic particle effects نیاز داره تا درصورتی که فرد موردنظر خودش رو در سراسر دنیا بتونه پیدا کنه باهاش یک همکاری حرفه ای و البته سودمند رو داشته باشه. کاندیدای ایده آل استودیوی BlackFoot نه تنها باید در زمینه VFX مهارت لازم رو داشته باشه، بلکه باید بتونه این مهارت خودش رو در یک بازی Real-Time به بهترین شکل ممکن نشون بده.

یکی از نقاط مثبت همکاری با این شرکت ساعت کاری انعطاف پذیر و آزادانه اون هست. یعنی شما میتونید به شرکت بگید که چه ساعت هایی رو آزاد هستید که براشون کار کنید و البته اون نیازهای مهم شرکت رو باید فراهم کنید.


امتیازات

◉ ساعت کاری انعطاف پذیر : مهمترین اصل برای شرکت در دسترس بودنه و البته براورده کردن نیازهای مهم

◉ کار در خانه : شما میتونید در امنیت و آسایش با سایر همکاران خود توی خونه کار کنید

◉ تجربه کسب کنید و دیده شوید : بازی GROUND BRANCH بسیار مورد توجه جامعه قرار گرفته و شما میتونید هم به تیم کمک کنید و هم خودتون دیده بشید.


مسئولیت ها

◉ ایجاد، بهبود، تطبیق و پیاده سازی particle effects با موتور Unreal Engine 4/5 و سیستم Niagara

◉ دقت نظر برای واقعگرایانه بودن آن در گیم پلی بازی، نه فقط بصورت تصویری و گرافیکی


موردنیاز ها

◉ حداقل 2 سال تجربه حرفه ای کار بر روی موتورهای بازی سازی مدرن

◉ اشتیاق شدید به ساخت بازی FPS یا همون first-person shooter

◉ مهارت کامل به سیستم های Blueprints و Niagara در Unreal Engine 4/5

◉ مهارت های ارتباطی خوب، هم بصورت کلامی و هم نوشتاری (به عبارتی باید به زبان انگلیسی مسلط هم باشید)

◉ توانایی انجام کار از راه دور (داشتن اینترنت ثابت پرسرعت و ...)


دوستان اگر شرایط هایی که در بالا ذکر شد رو دارید و در خودتون میبینید که به جمع یک تیم حرفه ای و قدرتمند بپیوندید، ذره ای تردید نکنید و همین امروز رزومه (CV/portfolio) خودتون رو به ایمیل jobs@blackfootstudios.com ارسال کنید.



اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 2 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط