میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
fajr-film-festival-34-animation-winners
جمعه 23 بهمن 1394
در
اخبار دنیای CG

فهرست مقدس و در مسیر باران برگزیدگان جشنواره فجر 34

جمعه 23 بهمن 1394
دیشب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نیز به اتمام رسید و مراسم اختتامیه به همراه اعلام برگزیدگان و برندگان سیمرغ دیشب در برج میلاد تهران برگزار شد که اگه موافق باشید نگاهی داشته باشیم به برگزیدگان بخش انیمیشن. البته حتما میدونید که متاسفانه این بخش سیمرغ نداشت و با وجود ورود 8 اثر انیمیشنی، جشنواره برنامه ای برای اهدای سیمرغ به یکی از آثار برگزیده نداشت ولی به هرحال در 2 بخش بهترین کارگردانی و همینطور بهترین انیمیشن جوایزی اهدا شد که در ادامه خدمتتون اعلام میشه.
 

برگزیدگان بخش انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

01-fajr-animation
 
در بخش انیمیشن شاهد حضور 7 داور (روانبخش صادقی، محمدعلی صفورا، علیرضا گلپایگانی، بهرام عظیمی، علی نوری اسکویی، وحید نصیریان و اسماعیل شرعی) بودیم که در این بخش ضمن تقدیر از مجید اسماعیلی برای انیمیشن «پادشاه آب» جایزه ویژه اهدا شد به حامد كاتبی برای کارگردانی انیمیشن «در مسیر باران». همچنین جایزه بهترین فیلم انیمیشن تقدیم شد به محمدامین همدانی برای انیمیشن «فهرست مقدس»
 
در ادامه میتونید ویدئوی مراسم اختتامیه دیشب در برج میلاد مربوط به اهدای جوایز بخش انیمیشن رو مشاهده کنید. تماشای ویدئوی زیر خالی از لطف نیست.
 
مشخصات
مدت زمان : 5 دقیقه و 54 ثانیه
زبان : فارسی
کیفیت : SD
حجم : 21 مگابایت

 
در اینجا لازم میدونم به هردوی این عزیزان تبریک بگم و امیدوارم که همچنان بتونیم شاهد موفقیت های روز افزون دوستان و البته ارتقا جایگاه انیمیشن در کشور باشیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 11 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید