میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
چهارشنبه 7 مهر 1400
در
نقد و بررسی

معرفی انیمیشن Arcane

چهارشنبه 7 مهر 1400

بعد از The Witcher و Pokémon حالا نوبت به League of Legends رسیده تا به صورت مجموعه تلویزیونی اکران بشه. سریال Arcene محصول مشترک Riot Games و Netflix به زودی و در پاییز امسال منتشر می شه.


داستان این سریال به سال 2019 بر می گرده وقتی که که استودیو Riot Games اعلام کرد قصد داره مجموعه انیمیشنی با محوریت کاراکتر های محبوب بازی League of Legends رو تولید و منتشر کنه. طبق برنامه ریزی ها قرار بود این سریال در سال 2020 اکران بشه اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق تا به امروز به تاخیر افتاد. بالاخره چند روز پش زمان دقیق پخش این مجموعه اعلام شد، از 6 نوامبر یعنی 15 آبان این سریال برای تماشا در Netflix قرار می گیره. البته قرار نیست تمام قسمت ها به یکباره منتشر بشه و اکران به صورت هفتگی خواهد بود. به علاوه این سریال در چین از طریق Tencent Video توزیع می شه.


فیلم دو خط داستانی داره، بخشی از اون مربوط به ماجرای JNIX و VI میشه، زنجیره ای از حوادث این دو خواهر رو از هم جدا می کنه و باعث میشه بعد از سال ها سرنوشت متفاوتی نسبت به هم داشته باشند. در این مسیر چمپیون ها و البته کاراکتر های جدیدی هم در فیلم حضور پیدا می کنند.

بخش دوم داستان مربوط به درگیری هایی میشه که بین شهر های Piltover و Zuan در جریان ه. این دو شهر با اینکه از هم مستقل اند اما در یک نقطه قرار گرفته اند. به هر اندازه Piltover مترقی و پیشرفته ست به همون اندازه Zuan ویران شده و سقوط کرده ست. اما اختراع تکنولوژی Hextech تعادل قدرتی که به نفع Piltover بوده رو تغییر میده. اگر به داستان کاراکتر ها و شهر ها علاقه دارید می تونید برای اطلاعات بیش تر این سایت رو ببینید.


یکی از برجسته ترین ویژگی های که این مجموعه رو اینقدر خاص و دوست داشتنی می کنه استفاده از استایلی که جایی بین طراحی دیجیتال و مدل سازی سه بعدی قرار می گیره.

شرکت Riot Games برای رسیدن به این خروجی با استودیو Fortiche Production همکاری کرده. دفتر این استودیو در پاریس قرار داره و اغلب به خاطر استایلی که در تولید آثار ش استفاده می کنه شناخته می شه. استایلی که موفق شده ویژگی های انیمیشن 3D رو با ظرافت طراحی های 2D ترکیب کنه.


استودیو Fortiche سال 2009 بنیان گذاشته می شه و موفق شده نظر کمپانی های بزرگی مثل Coca Cola، Honda، Samsung، Panasonic و یا MTV رو به خودش جلب کنه. به علاوه سابقه همکاری با کارگردان های بزرگی مثل Juanjo Guarnido، Mark Osborne و Jamie Hewlett رو برای تولید موزیک ویدیو در کارنامه داره. این افتخارات باعث شده شرکت های تولید بازی های ویدیویی مثل Ubisoft، Volition Studios، Carbine Studios و Riot Games هم به این استودیو اعتماد کنند. اعتمادی که حاصل همکاری حدود 280 هنرمند در کنار هم ه.



امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید … و ممنون میشم اگر ما رو مهمون نظرات فوق العاده تون کنید.

مرتضی رحیم زاده
از سال 94 به سایت ملحق شدم و در حال حاضر مدیر استراتژی مجموعه CGSector هستم!

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 6 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید