میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
دانلود رایگان City Sample assets برای UE5
سه‌شنبه 30 فروردین 1401
در
معرفی ابزار

دانلود رایگان City Sample assets برای UE5

سه‌شنبه 30 فروردین 1401


کمپانی اپیک گیمز City Sample را منتشر کرده است، یک پروژه نمونه قابل دانلود رایگان بر اساس The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience، نسخه نمایشی تعاملی UE5 آن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S. این شرکت همچنین سه بسته قابل دانلود رایگان از Assetهای سه بعدی را از پروژه منتشر کرده است که شامل 22 کیت ساختمانی مدولار، 13 وسیله نقلیه و مجموعه ای از rigged crowd characters است.

ساختمان‌ها، وسایل نقلیه و شخصیت‌های سه بعدی رایگان از The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience


نمونه شهر که همزمان با عرضه رسمی Unreal Engine 5.0 منتشر شد، یک پروژه رایگان است که نشان می دهد صحنه شهر از The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience چگونه ساخته شده است. در واقع این پروژه از تعدادی ویژگی جدید در Unreal Engine 5 استفاده می کند، از جمله World Partition و geometry-streaming system Nanite و dynamic GI system Lumen و Chaos physics و Mass AI crowd simulation و  MetaHuman characters. علاوه بر خود نمونه، اپیک گیمز سه بسته محتوایی حاوی مجموعه‌های مجزا از assetهای سه بعدی را منتشر کرده است که برای ایجاد محیط شهر استفاده می‌شوند.


City Sample Buildings مجموعه ای از 24 کیت مدولار برای ایجاد ساختمان های سه بعدی سفارشی به اضافه 44 ساختمان نمونه است. کیت ها شامل بیش از 2000 مش مجزا با تکسچرهایی با وضوح بین 2048 تا 8192 پیکسل هستند و City Sample Vehicles شامل 13 وسیله نقلیه قابل رانندگی است که شامل طیف وسیعی از اتومبیل ها می شود. کامیون های وانت، نیمه و حمل زباله; به علاوه یک تاکسی، یک اتوبوس و یک ون تحویل. همچنین City Sample Crowds مجموعه ای از شخصیت های rig شده است که از MetaHumans اقتباس شده است، با شش بدن قابل تعویض، 12 سر، 10 hair grooms و مجموعه ای از لوازم جانبی و لباس.


مجوز و سیستم مورد نیاز

City Sample و بسته‌های دارایی همراه با Unreal Engine 5.0+ سازگار هستند و فقط برای محصولات مبتنی بر Unreal Engine، از جمله پروژه‌های تجاری، مجوز استفاده دارند.

برای دانلود، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود City Sample assets برای UE5

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

دیدگاه خود را بنویسید