میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
میز داغ ؛ حاشیه، چالش و در نهایت سوختن (شماره اول)
محمد ذاکری
شنبه 1 فروردین 1394
6,618 بازدید
ذخیره
شنبه 1 فروردین 1394

میز داغ ؛ حاشیه، چالش و در نهایت سوختن (شماره اول)

با عرض سلام خدمت همه همراهان همیشگی سایت
سال نو تبریک عرض میکنم و امیدوارم که امسال سالی خوب و پربرکت باشه. از امسال آیتم جدیدی طراحی کردیم که فلسفه ایجاد آن آشنایی با افکار و نظرات دوستان عزیز در همه حوزه ها است و قصد داریم در فضایی شاد و صمیمی از موضوعاتی صحبت بکنیم که شاید بیان صریح آن باعث حرفهایی بشود که نتوان بصورت عمومی بیان کرد. اینجا است که هنر طنز در خدمت ما است و در کنار سپری کردن لحظات مفرح و شاد راجع به حقایقی صحبت میکنیم که خوشبختانه یا متاسفانه در حال وقوع میباشد. مهمانان این برنامه بشدت در چالش قرار میگیرند و با سوالاتی مواجه میشوند که شاید در هیچ جای دیگر با آن برخورد نکرده اند.
ابتدا از خودمان و بطور دقیق مدیران سایت شروع کردیم تا بدانید که سوالات  و برخورد، برای همه یکسان است. آیتم ها بصورت سوال و جواب طراحی شده اند و بصورت گفت و گو و در قالب صوت. اگر شما هم در کنار آشنایی با عزیزان، مایل به چالش کشیدن دوستان عزیز هستید پس همراه من باشید در این آیتم.

مهمان قسمت اول

آقای پژمان رجبی با نام کاربری Power که در مایا و ریگ و انیمیت و داینامیک تخصص دارند میباشد، ایشان به دلیل علاقه و همچنین پول وارد این حوزه شده اند و معتقد هستند که درآمد زایی نانوایی بربری از انیمیشن سازی در ایران بیشتر است و... توصیه میکنم ادامه گفتگو با این عزیز در مدت 28 دقیقه دنبال کنید تا لحظاتی شاد و صمیمی این گفت و گو در ابتدای سال، لحظات زیبایی برای شما فراهم آورد.

مهمان قسمت سوم این آیتم مصطفی رضایی مدیر سایت میباشد، اگر سوال یا نکته ای مدنظرتان است و یا قصد به چالش کشیدن مصطفی عزیز دارید، اون نکته از طریق ایمیل زیر برای من ارسال بکنید تا بنام خودتان از ایشان بپرسم. همچنین مهمان قسمتهای بعدی شما انتخاب بکنید.
 
 
بی صبرانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستم ...
با احترام


اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 31 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط