میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
مدلهای خودم رو از کجا دانلود کنم ؟
مصطفی رضائی
چهارشنبه 11 خرداد 1401
1,321 بازدید
ذخیره
چهارشنبه 11 خرداد 1401

مدلهای خودم رو از کجا دانلود کنم ؟

سلام خدمت دوستان عزیزم. توی این پست بلاگ میخوام باهم یه نگاهی داشته باشیم به سایت های دانلود مدلهای آماده و ببینیم مدلهای خودمون رو از کجا میتونیم دانلود کنیم. با ما همراه باشید تا درباره این سایت ها بیشتر بدونیم و باهم باهاشون آشنا باشیم.

حتما یادتون هست که پیشتر هم در یک پست (تکسچر حرفه ای و رایگان از کجا بگیریم ؟) به معرفی سایت های دانلود تکسچر پرداختیم. حالا بریم ببینیم از کجا میتونیم مدلهای خودمون رو دانلود کنیم.

من سعی کردم توی این پست 8 سایت مهم که بهترین مدلها رو بصورت رایگان برای دانلود قرار میدن رو بهتون معرفی کنم. البته شاید باهاشون آشنا باشید و شاید هم با برخی از اونها آشنایی داشته باشید ولی به هرحال امیدوارم که مورد توجهتون قرار بگیره.


1. Archive 3D



سایت Archive 3D رو میتونیم یکی از بزرگترین سایت های دانلود مدلهای آماده بصورت کامل دسته بندی شده و کاملا رایگان بحساب بیاریم. شما میتونید انواع مدلهای موردنظر خودتون رو در این سایت پیدا کنید و ازشون استفاده کنید.

سایت Archive 3D


2. Quixel Megascans



سایت Quixel Megascans بعد از اینکه توسط Epic Games خریداری شد تمام Asset های اون بصورت رایگان در اختیار همه علاقمندان قرار گرفت. مدلهای حرفه ای و بسیار زیادی رو از این سایت بصورت کاملا رایگان میتونید دانلود کنید.

سایت Quixel Megascans


3. 3dsky



سایت 3dsky یکی دیگه از سایت های معروف و محبوب در زمینه دانلود مدلهای آماده به حساب میاد که توی این سایت میتونید هم مدلهای پولی و هم مدلهای رایگان زیادی رو تهیه کنید.

سایت 3dsky


4. cgtrader



سایت cgtrader یکی دیگه از فعالان در زمینه ارائه مدلهای آماده در دنیای CG به حساب میاد که البته این سایت اکثر مدلهای آمادش رایگان نیستن ولی مدلهای رایگان حرفه ای خوبی داره که شاید برخی از موارد اون بتونه در پروژه ها کمکتون کنه.

سایت cgtrader


5. TurboSquid



سایت TurboSquid یکی دیگه از بزرگان این عرصه به حساب میاد که شامل آرشیو بزرگی از مدلهای آماده میشه که البته مثل سایت قبلی که خدمتتون معرفی شد هم رایگان هستن و هم پولی که از بین مدلهای رایگانش موارد خیلی خوبی رو میتونید پیدا کنید.

سایت TurboSquid


6. Hum3D



سایت Hum3D از قدیمی های این عرصه است که این سایت هم شامل آرشیو بزرگی از مدلهای آماده است و در بین این مدلها هم مدل پولی وجود داره و هم رایگان که بازهم تکرار میکنم از بین مدلهای رایگان این سایت هم میتونید موارد خوبی رو پیدا کنید.

سایت Hum3D


7. Free3D



سایت Free3D یکی از بهترین هاست و با فضایی بسیار تمیز و حرفه ای تونسته خیلی زود جایگاه ویژه ای رو به دست بیاره و کاربران زیادی به رو خودش جذب کنه. پس اگه دنبال مدل رایگان هستید حتما سری هم به این سایت بزنید.

سایت Free3D


8. All 3D Free



سایت All 3D Free هم بعنوان آخرین سایتی که میخوام خدمتتون معرفی کنم یکی دیگه از سایت های معروف در این زمینه است که دارای یک آرشیو بزرگ از انواع مدلهاست و مطمئنم که توی پروژه ها خیلی میتونه بهتون کمک کنه.

سایت All 3D Free


دوستان عزیز سایت هایی که در بالا خدمتتون معرفی کردم مهمترین ها در این زمینه هستن. امیدوارم که دیگه توی دانلود مدلهای آماده مشکلی نداشته باشید و با این منابع دیگه بتونید پروژه های خودتون رو کامل کنید.

طبق معمول یادتون نره که اکثر سایت های بالا از داخل ایران در دسترس نیستن و سعی کنید با پروکسی وارد بشید که به مشکل خاصی نخورید. اگر هم در استفاده ازشون مشکل و یا سوالی داشتید در همین بخش نظرات بپرسید، من در خدمتتون هستم ...

و اینکه حتما هم نظرتون رو برام بنویسید ...

یاحق



اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 16 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط