میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
سه‌شنبه 30 آذر 1400
در
معرفی ابزار

معرفی Megascans Trees

سه‌شنبه 30 آذر 1400

کمپانی Megascans از asset جدید خودش با نام Megascans Trees رونمایی کرد و بعنوان اولین pack در Unreal Engine Marketplace بصورت رایگان، در اختیار کاربران خود قرار داد. در واقع تیم تحقیقات Megascans در مورد درختان و رفتار آن در طبیعت مطالعه کردند و دانش عمیقی از نحوه رشد درختان، واکنش به نور، باد و واکنش به تغییرات فصلی، بشدت آوردند.

در ابتدا پیشهاد میکنم ویدیو زیر را ببینید تا بیشتر با این Asset جدید Megascans Trees آشنا بشید.



و اما چه چیزی در این Pack است؟

در بسته Megascans Trees که با نام European Black Alder در Unreal Engine Marketplace قرار داره، 22 مدل درخت منحصر به فرد با بلوغ های متفاوت برای ساختن یک جنگل واقعی خواهید یافت. این pack شامل 9 درخت جنگلی (نسخه هایی از درختانی که معمولا در جنگل پیدا می کنید) و 5 درخت صحرایی که از نوعی هستند که نور مستقیم خورشید بیشتری را دارا هستند و 6 نوع نهال (saplings) و دو جوانه درخت (seedlings) است.

همراه با مدل درخت، چندین ویژگی جدید در shaderهای درختان قرار داده شده و علاوه بر پارامترهای استاندارد، سیستم فصلی و سیستم health هم اضافه شده. در واقع به راحتی میتونید با تغییر Slider نوع جدیدی از شاخ و برگ برای درختان بوجود بیارید و یا کنترل باد و فصل و... را انجام بدید.

تیم Megascans مشغول جمع آوری و اسکن از گونه های مختلف درختان در سراسر جهان است که در ماه های آینده، شاهد افزوده شدن مدل های درختان جدید به این پک خواهیم بود و همچنین هنگامی که Megascans Trees از حالت Beta خارج شود، در نرم افزار Bridge در دسترس همگان قرار میگیرد.







پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 6 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید