میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
قابلیت جدید سایت: پیام خصوصی
جمعه 8 مرداد 1400
در
اخبار سایت

قابلیت جدید سایت: پیام خصوصی

جمعه 8 مرداد 1400

امروز مفتخریم که اعلام کنیم در سایت قابلیت جدید پیام خصوصی (Direct Message) اضافه شد. از این پس همه شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت میتونید از طریق پیام خصوصی با یکدیگر در ارتباط باشید.

ما تا حد امکان سعی کردیم یک فضای تعاملی و راحت رو برای شما دوستان عزیز بوجود بیاریم که بتونید به راحتی با هم گفتگو کنید.


چگونگی استفاده

برای استفاده از این بخش چند راه وجود داره. اول دکمه ارسال پیام خصوصی در صفحه پروفایل هست. همونطوری که در تصویر زیر مشاهده میکنید با مراجعه به پروفایل کاربر موردنظر و با کلیک بر روی دکمه پیام خصوصی میتونید گفتگوی جدیدی را آغاز کنید.


روش دیگر جستجو در بین کاربران هست که شما با ورود به صفحه پیام خصوصی در قسمت راست صفحه میتونید کاربر موردنظر خودتون رو جستجو و با کلیک بر روی اسم موردنظر گفتگو را آغاز کنید.


برای PC و Mobile


یکی دیگه از دغدغه های مهم ما برای اجرای این قابلیت بر روی سایت پشتیبانی از Device های مختلف بود که بخوبی اینکار انجام شد و قابلیت پیام خصوصی در سایت هم برای سیستم های دسکتاپ قابل اجرا و استفاده است و هم برای گوشی ها تلفن همراه. همین الان میتونید تست بزنید.


حفظ حریم خصوصی

برای ما همیشه حفظ حریم خصوصی کاربران یکی از مهمترین موضوعات بوده و خواهد بود. از همین رو تمامی گفتگوهایی که در سایت انجام میشن محفوظ بوده و هیچکس بجز خود شما به آنها دسترسی نخواهد داشت. این تضمین رو میتونم بهتون بدم که هچکس به جز خود شما به گفتگوهای شما دسترسی نخواهد داشت و به راحتی میتونید از این سرویس استفاده کنید.


امیدوارم که این قابلیت در سایت براتون مفید باشه و بتونید بخوبی ازش استفاده کنید

همینجا تشکر میکنم از تیم توسعه سایت بابت زحمات شبانه روزیشون

هر نظر و پیشنهادی درخصوص سایت دارید حتما برامون بنویسید ...

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 10 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید