میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
11 سال گذشت
شنبه 19 آذر 1401
در
اخبار سایت

11 سال گذشت

شنبه 19 آذر 1401

امروز 19 آذر هست ... روزی که 11 سال پیش تو همین روز با اولین مطلب سایت کارمون رو باهم شروع کردیم و حالا با گذشت این همه سال هنوز هم در کنار هم هستیم. سالهایی که باهم تجربیات مختلفی داشتیم. باهم یاد گرفتیم، آموختیم و آموزش دادیم. در خصوص هر چیزی که مرتبط با دنیای گرافیک رایانه ای بود صحبت کردیم و از همه مهمتر اینکه سعی کردیم مثل یک خانواده بزرگ در روز های سخت هم در کنار همدیگه باشیم. درواقع این روزهایی که الان داریم تجربه میکنیم هم یکی از همون روزهاست ...

این دومین سالی هست که مفتخریم در این روز 19 آذر توی پلتفرم CGSector در خدمتتون هستیم. تا پیش از این با سایت Mostafa3D در کنارتون بودیم و از سال 1400 با تغییراتی که انجام شد توی این بستر جدید شروع به فعالیت کردیم و حالا گام های بلندی به سمت بهتر شدن فضای اطلاع رسانی، آموزش و خدمات در حوزه CG کشور رو با همدیگه برمیداریم.

شاید بهتر باشه یه گزارش کوتاه و مختصری بدم از کارهایی که این مدت درحال انجامشون بودیم ... البته حرف برای گفتن زیاده و توی این مدتی کمتر بودیم داشتیم یکسری زیرساخت ها رو برای فعالیت های تجاری در این پلتفرم آماده میکردیم. فعالیت های تجاری که خود شما میتونید در این بستر داشته باشید و به امید خدا بزودی ازشون رونمایی میکنیم. قطعا درخصوصش خیلی مفصل و کامل توضیح داده میشه و با ویدیوهای آموزشی که در همین خصوص روی سایت گذاشته میشه با شیوه عملکرد این بخش ها در پلتفرم CGSector آشنا میشید.


یه نکته ای رو در اینجا باید بهش اشاره کنم و اونم اینکه برای امروز یه سورپرایزی رو هم براتون آماده کرده بودیم. ولی بخاطر شرایط بدی که درحال حاضر وجود داره تصمیم گرفتیم کمی انشارش رو به تاخیر بندازیم. بهتون قول میدم که این سورپرایز خیلی زود (ظرف چند روز آینده) تقدیم حضورتون میشه و مطمئنم که مورد توجهتون قرار میگیره.

در انتها مثل سالهای گذشته مطلب سالروز بازگشایی سایت رو با این جمله به پایان میرسونم :

عمری با حسرت و اندوه زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران

باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم...

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 17 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید