میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
9 سال گذشت ...
سه‌شنبه 18 آذر 1399
در
اخبار سایت

9 سال گذشت ...

سه‌شنبه 18 آذر 1399
خب دیگه دوستان به مرز یک دهه رسیدیم :) بودن یک دهه در کنار شما افتخار بزرگیه ولی خب واقعیت اینه که توی یکسال گذشته فعالیتی نداشتیم. دلیل هم داشت که در ادامه توضیح میدم خدمتتون.
 
دوستان اینبار نیومدم که وجود شبکه های اجتماعی و سیل مخاطبانی که به سمت اونها رفتن رو بهونه کمک و غر بزنم. نه درواقع مشکلی که توی یکسال گذشته در سایت بوجود اومد ربطی به اینها نداشت. وقتی قصد داشتیم فعالیت سایت رو از نو شروع کنیم متوجه شدیم که نرم افزار سایت و این پلفترم و بستر دیگه جوابگوی نیازها نیست. این بستر دیگه قدیمی شده و صرف هزینه و زمان برای برزورسانی این نرم افزار فعلی کار اشتباهی بود. پس تصمیم گرفتیم که بروزرسانی سایت پروژه به مراتب بزرگتری باشه.
 

سایت جدید درحال آماده سازی است ...

بله نرم افزار سایت رو از ابتدا و از صفر شروع کردیم به نوشتن. برنامه نویسی یک وبسایت جامع در زمینه CG برای تمامی فارسی زبانان بنوعی که تمامی نیازهای این دوستان رو بتونه پاسخگو باشه.


ولی قول دادیم که توی تاریخ تولد سایت این نسخه جدید رو بالا بیاریم که بازهم بدقول شدیم ... چراکه پلن دیده شده برای سایت جدید خیلی بزگرتر و وسیع تر از اون چیزی شد که فکرش رو میکردیم. پس ازتون میخوام بازهم کمی تحمل کنید. ولی قول میدم این صبر ارزششو داره.
 

اسم سایت هم تغییر خواهد کرد

بله بر اساس نظرسنجی هایی که انجام دادیم تصمیم بر این شد که اسم سایت رو هم تغییر بدیم. البته میدونم که بسیاری از شما دوستان با نام Mostafa3D خیلی خاطره دارید و این تصمیم برای ما هم ساده نبود. ولی وجود یک اسم شخصی روی سایتی که قراره در ابعاد خیلی گسترده فعالت کنه خیلی جالب نبود.
 
پس به تصمیممون اعتماد کنید و البته هنوز اسم نهایی سایت انتخاب نشده. اگه پیشنهادی هم دارید خوشحال میشم که در بخش نظرات همین مطلب عنوان کنید.
 

چقدر دیگه مونده ؟

درباره این سوال باید بگم زمان زیادی تا بازگشایی سایت جدید باقی نمونده. اگه بخوام رنج بگم چیزی بین 1 تا 2 ماه ... که در همین بین قبل از بازگشایی سایت توی همینجا اطلاع رسانی میشه. هم اسم جدید رو خدممتون اطلاع میدیم و هم زمان دقیق بازگشایی ...
 
 
ممنونم که هستید ...
 
ممنونم که بهمون انرژی میدید ...
 
و به رسم هر سال این مطلب رو با این جمله زیبا میبندم که
 
عمری با حسرت و اندوه زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران
 
باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم...
 
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 13 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید