میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
2years
دوشنبه 18 آذر 1392
در
اخبار سایت

2 سال گذشت ...

دوشنبه 18 آذر 1392
درست دوسال پیش در یک چنین روزی (19 آذر 1390) فعالیت وبسایت Mostafa3D با نام خدا آغاز شد و تا به امروز مسیر پر پیچ و خمی رو پشت سر گذاشتیم. مسیری که در این دو سال طی کردیم هم فراز داشت و هم نشیب، هم لحظات خوش داشت و هم لحظات تلخ و تمام این راه رو فقط با این امید طی کردیم که بتونیم خدمتی کرده باشیم و گامی هرچند کوچک ولی مثبت در این عرصه برداریم.
 
اگه تمام فعالیت های وبسایت رو دنبال کرده باشید حتما میدونید که تاکنون هیچگونه اهداف اقتصادی و کسب درآمدی رو در وبسایت نداشتیم و همه رویکرد ما صرفا تخصصی و خدماتی بوده و احتمالا در آینده نیز خواهد بود. البته قصد ندارم در این مطلب درباره تصمیمات آینده وبسایت صحبت کنم و همونطوری که میدونید ابتدای هر سال در مطلبی بصورت مفصل درباره آینده و اتفاقاتی که قراره برای سایت بیوفته صحبت میکنیم. پس صحبت درباره آینده وبسایت رو میگذاریم برای یک زمان دیگه. اما در مطلبی که ابتدای امسال منتشر شد، نقشه های جدیدی رو جهت اجرایی کردنشون در سال جاری مطرح کردیم که خوشبختانه به صراحت میتونم بگم که 90 درصدشون تاکنون تحقق پیدا کردن و سعی میکنیم تا آخر سال به همه قول هایی که به دوستان دادیم عمل کنیم. و البته ناگفته نماند که تمام این کارها بدون کمک دوستانی که بعنوان نویسنده در وبسایت فعالیت دارن امکانپذیر نمیشد و از همینجا به همه اساتید و نویسندگان وبسایت خسته نباشید میگم و با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون، امیدوارم که همچنان شاهد فعالیتهای مفید این عزیزان باشیم.
 
البته از ابتدا هدف راه اندازی یک وبسایت آموزشی بود ولی پس از شروع به کار وبسایت در این زمینه خلا و کمبودهای زیادی احساس شد و متوجه شدیم که نیازهای گسترده تری وجود داره و همونطوری که حتما توجه داشتید امروزه وبسایت آیتم های متنوعی رو داره و در آینده نیز گسترده تر خواهد شد ولی با اینحال محور اصلی سایت یعنی آموزشی بودن رو حفظ خواهیم کرد.
 
امروز که داریم این مطلب رو منتشر میکنیم با افتخار میتونم اعلام کنم که توی این دو سال تونستیم طیف گسترده ای از هنرمندان و افراد سرشناس دنیای CG و همینطور هنرجویان زیادی رو به طرف وبسایت جذب کنیم.
 
مطلب رو بیشتر از این طولانی نمیکنم تا خسته کننده نشه فقط در انتها به این مساله اشاره کنم که همیشه در مطالب به درج نظر تاکید میکنیم و این رو بدونید که درج نظرات شما تنها راهیست که ما بفهمیم کاری که دارم انجام میدیم درسته یا نه و اینکه تاکنون به کجای کار رسیدیم و روند فعالیت وبسایت میبایست به چه سمت و جهتی باشه. و این رو توجه داشته باشید این حضور شماست که به ما دلگرمی میده تا این راه رو با انرژی بیشتر ادامه بدیم.
 
سرپا نگه داشتن اینطور وبسایت ها کار ساده ای نیست و ازتون میخوام دعا کنید که با وجود تمام مشکلات، یکسال دیگه دقیقا در همین روز بتونیم سومین سال تاسیس سایت رو با پیشرفت های چشمگیری که توش بوجود اومده، اعلام کنیم.
 
ممنون از اینکه مطلب رو مطالعه کردید و با آرزوی موفقیت روزافزون برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 107 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید