طراحی کارکتر واقع گرایانه
سلام به همگی، مفتخرم تا اولین اثر خودم در گالری سی جی سکتور با شما به اشتراک بزارم، این طرح در سبک واقع گرایانه بوده و تلاش بنده در این طرح پیاده سازی هرچه بیشتر جزئیات صورت یک انسان بوده، در این پروژه از نرم افزار های زیبراش برای اسکالپت از پایه تا انتها اثر استفاده شده و از نرم افزار مایا برای ریتوپولوژی ، یو وی ، متریال دهی ، سیستم شبیه سازی مو Xgen و موتور رندر آرنولد استفاده شده اگه از این طرح خوشتان آمد خوشحال میشم به اشتراک بزارید ♥ Hi everyone, Here is my first Hyperrealistic imaginary character for my portfolio personal project that I am proud to present to you. - Sculpted in Zbrush from basic sphere to final touch -Remash in Autodesk Maya to create low-poly and then projected in Zbrush -Make personal brushes for details namely, wrinkles, pores, boils, etc. - Polypainted in Zbrush -Use Maya for Rendering and Texturing Skins and eyes _by virtue of Xgen in Maya, create hair, beard, peach fuzz, and so on - Rendered with the power of Arnold render
شنبه 12 فروردین 1402نرم افزار های مورد استفاده
برچسب ها
اشتراک گذاری:
طراحی کارکتر واقع گرایانه
سلام به همگی، مفتخرم تا اولین اثر خودم در گالری سی جی سکتور با شما به اشتراک بزارم، این طرح در سبک واقع گرایانه بوده و تلاش بنده در این طرح پیاده سازی هرچه بیشتر جزئیات صورت یک انسان بوده، در این پروژه از نرم افزار های زیبراش برای اسکالپت از پایه تا انتها اثر استفاده شده و از نرم افزار مایا برای ریتوپولوژی ، یو وی ، متریال دهی ، سیستم شبیه سازی مو Xgen و موتور رندر آرنولد استفاده شده اگه از این طرح خوشتان آمد خوشحال میشم به اشتراک بزارید ♥ Hi everyone, Here is my first Hyperrealistic imaginary character for my portfolio personal project that I am proud to present to you. - Sculpted in Zbrush from basic sphere to final touch -Remash in Autodesk Maya to create low-poly and then projected in Zbrush -Make personal brushes for details namely, wrinkles, pores, boils, etc. - Polypainted in Zbrush -Use Maya for Rendering and Texturing Skins and eyes _by virtue of Xgen in Maya, create hair, beard, peach fuzz, and so on - Rendered with the power of Arnold render
شنبه 12 فروردین 1402
دیدگاه ها