گرگ خاکستری
سلام، خوشحالم که پروژه جدید خودم رو با شما به اشتراک بزارم با استفاده از قدرت Xgen در نرم افزار Maya طراح پشم و مو گرگ خاکستری انجام گرفت که در کل 8 دیسکریپشن و پایپلاین پیچیده برای مادیفایر ها در نظر گرفته شده، این پروژه حدود 3 هفته طول کشید تا انجام بشه و چالش های خاص خودش رو داشت. در طراحی و پیاده سازی مو سعی کردم دقت زیادی به خرج بدم تا به رئال تر بودن کار کمک بشه، متریال پردازی پوست ( Colormap ) در نرم افزار Substance painter و به با تکنیک polypaint انجام شده و از هیچ تکستچر اماده ای استفاده نشده است، و در آخر رندر کار در نرم افزار مایا- آرنولد رندرر انجام شده امیدوارم از این کار لذت ببرید و به اشتراک بزارید
شنبه 25 فروردین 1403نرم افزار های مورد استفاده
برچسب ها
اشتراک گذاری:
گرگ خاکستری
سلام، خوشحالم که پروژه جدید خودم رو با شما به اشتراک بزارم با استفاده از قدرت Xgen در نرم افزار Maya طراح پشم و مو گرگ خاکستری انجام گرفت که در کل 8 دیسکریپشن و پایپلاین پیچیده برای مادیفایر ها در نظر گرفته شده، این پروژه حدود 3 هفته طول کشید تا انجام بشه و چالش های خاص خودش رو داشت. در طراحی و پیاده سازی مو سعی کردم دقت زیادی به خرج بدم تا به رئال تر بودن کار کمک بشه، متریال پردازی پوست ( Colormap ) در نرم افزار Substance painter و به با تکنیک polypaint انجام شده و از هیچ تکستچر اماده ای استفاده نشده است، و در آخر رندر کار در نرم افزار مایا- آرنولد رندرر انجام شده امیدوارم از این کار لذت ببرید و به اشتراک بزارید
شنبه 25 فروردین 1403
دیدگاه ها