میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
مقدمه ای بر نیوک (قسمت سوم)
ناصر اسلامی
چهارشنبه 4 فروردین 1395
6,641 بازدید
ذخیره
چهارشنبه 4 فروردین 1395

مقدمه ای بر نیوک (قسمت سوم)

درودی دوباره به دوستان عزیز. با بخش سوم آموزش نرم افزار نیوک در خدمتتون هستیم. قبل از شروع عذرخواهی می کنم بابت تاخیری که بوجود اومد.
دوستان عزیز قبل از اینکه محتوی این آموزش رو بررسی کنیم بذارید مروری داشته باشیم به چیزهایی که تا حالا یاد گرفتیم. قسمت اول آموزش، مربوط میشد به معرفی محیط و خود نرم افزار و تا حدودی با سیستم نودبیس نرم افزار هم کار کردیم و مفهوم Channel ها رو فهمیدیم. قسمت دوم آموزش مربوط میشد به ارتباط بین نرم افزارهای سه بعدی و نرم افزار نیوک و درک Channel ها و کار کردن با چند نود کاربردی برای کار با Channel ها و همینطور نکات ریز و درشتی که برای این کار لازمه آشنا شدیم.

و اما قسمت سوم

دوستان نرم افزار نیوک محیط سه بعدی بسیار قدرتمندی داره. موتور های رندر بی نظیری مثل رندرمن و ویری برای نیوک منتشر شدند. تو این آموزش ما نگاهی داریم به این بخش قدرتمند  و از جنبه های مختلف اون و بررسی می کنیم. نرم افزار نیوک چند ابزار بسیار عالی تو زمینه حذف رنگ های کلیدی داره که تو این آموزش با این ابزارها آشنا میشیم. و نکات ریز و درشت دیگه ای مثل درک Deep Composite ، Camera Projection و ... امیدوارم از این آموزش بتونید نهایت استفاده رو ببرید.

مقدمه ای بر نیوک (قسمت سوم)



دوستان بی صبرانه منتظر نظرات و انتقادهای سازنده شما هستم.هر سوالی هم بود سایت و تالار گفتگوی سایت در اختیار شماست.
تا آموزش و مقاله ای دیگر بدرود


اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 40 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط