میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
Building Constructor
امیررضا مقدم
شنبه 22 بهمن 1401
1,311 بازدید
ذخیره
شنبه 22 بهمن 1401

Building Constructor

در دنیای مدلسازی سه بعدی محیط، تولید و ساخت ساختمان ها یکی از زمان گیرترین قسمت های این رشته میباشد. پس اگر ابزاری وجود داشته باشد که بتواند زمانی که بر روی این قسمت صرف میشود را بهینه سازی کرده و به حداقل زمان با بیشترین کیفیت برساند، قطعا ابزاری است کاربردی که میتواند به هنرمند اجازه دهد تا تمرکز خود را به قسمت های دیگر انتقال دهد.

در همین راستا، پلاگینی طراحی شده است که میتواند با توجه به ورودی های کاربر خود، و با توجه به گزینه های متفاوت، دایره گسترده ای از ساختمان های مختلف را با انواع ویژگی های در دسترس قرار گرفته در این پلاگین، ایجاد کند.

پلاگین Building Constructor با این هدف برنامه ریزی شده است که مدل نهایی ای که این پلاگین ایجاد میکند، به صورت مستقیم کاملا قابل استفاده در پروداکشن های متفاوت باشد. ویژگی هایی که این ابزار درون خود جای داده است، آن را در رسیدن به هدفی که برای آن طراحی شده یاری میکند.

1- توانایی ایجاد انواع ساختمان های متفاوت و تحویل آنها با UV صحیح؛ عدم نیاز به unwrap شدن مدلها برای تکسچر شدن و استفاده از آنها

2- مرتب سازی و گروه بندی مدل های نهایی با اسم های مشخص و همچنین از طریق متریال های متفاوت؛ برای مثال پنجره های هر یک از ساختمان ها دارای متریال جداگانه برای قسمت شیشه هستند که این ویژگی از آن جهت اهمیت دارد که نیاز نیست تمام این قسمت ها مجددا برای الصاق متریال های متفاوت، به صورت دستی انتخاب شده و به آنها متریال مورد نظر الصاق شود.

3- تحویل نهایی مدل ها با حداقل ترین مقدار پولیگان و بهینه بودن آنها در این زمینه

این پلاگین کاملا به صورت رایگان عرضه شده و شما میتوانید آن را به صورت کاملا رایگان از طریق وبسایت github دانلود نمایید.

تمام تلاش های صورت گرفته این است که کاربر ها بتوانند با تعداد زیادی از گزینه ها به خروجی نهایی خود دست پیدا کنند، و مطمئنا این هدفی خواهد بود تا در طول زمان این ابزار بروزرسانی بشود که با پیشرفت زمان ویژگی های پیچیده تری برای رسیدن به خروجی نهایی، در آن ایجاد شود، که در این مسیر به طور حتم نیاز به نظرات شما کاربران عزیز خواهد بود.

امید است که این ابزار بتواند به کاربران خود در زمینه های متفاوت کمک کند!

شما میتوانید برای دسترسی رایگان به این پلاگین به آدرس زیر رجوع کنید:

https://github.com/amirrezamgh/Building-Constructor




اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 3 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط