میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
موتور رندر محبوب هالیوود در اختیار سینمافوردی
ناصر اسلامی
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394
10,991 بازدید
ذخیره
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

موتور رندر محبوب هالیوود در اختیار سینمافوردی

درود به دوستان عزیز، مخصوصا کاربران نرم افزار سینمافوردی. همونطور که از عنوان خبر مشخصه، موتور رندر Arnold برای نرم افزار Cinema 4D منتشر شد. موتور رندر قدرتمندی که به سرعت و قدرت زیاد شهرت داره و الان برای نرم افزار سینمافوردی در دسترس هست. دوستان سینمافوردی کار، شک ندارم عاشق این موتور رندر میشید.
خب بریم سراغ قابلیت های این موتور رندر که تو نرم افزار سینمافوردی در دسترس هست. دوستان لازم به ذکره که این موتور رندر رو شرکت Sony Pictures Imageworks توسعه داده برای پروژه های خودش و بازخورد این موتور رندر اینقدر خوب بود که الان موتور رندر بیش از 300 شرکت بزرگ فعال تو این زمینه است. از جمله ILM-MPC-Framestore و...

تنظیمات اصلی
 
خبر انتشار پلاگین انجین Arnold برای نرم افزار Cinema 4D
 
دوستان این قسمت همون هسته موتور رندر هست برای تنظیمات کلی مثل سمپل ها و...  که به راحتی بهش دسترسی دارید و در هر زمانی قابل فراخوانی و تنظیم هست.

قابلیت استفاده از Team Render
دوستان سینمافوردی کار حتما با این قابلیت آشنا هستند. این قابلیت امکان رندر گرفتن تحت شبکه رو به نرم افزار سینمافوردی میده و با موتور رندر آرنولد به راحتی می تونید از این قابلیت استفاده کنید.
 
پنجره رندر تعاملی یا به اختصار (IPR)
دوستان این قابلیت یکی از زیبایی های موتور رندر آرنولد هست. به صورتی که با فراخوانی این قابلیت می تونید نتیجه رندرتون رو به صورت ریل تایم ببینید و تمام تغییراتی رو که دوست دارید اعمال کنید و نتیجه رو ببینید.
 
ایجاد متریال به دو روش استاندارد و نودبیس
 
خبر انتشار پلاگین انجین Arnold برای نرم افزار Cinema 4D
 
دوستان یکی از قابلیت های فوق العاده این موتور رندر نحوه ساخت متریال و شیدر سازی اون هست. تمام قابلیت ها متریال ها رو می تونید تو بخش نودبیس داشته باشید و به صورت نودبیس اقدام به ساخت متریال ها بکنید که با این کار قدرت خیلی بیشتری نسبت به روش استاندارد بهتون میده. فقط دقت کنید دوستان با xpresso فرق می کنه.
 
امکان خروجی گرفتن از اطلاعات موتور رندر
دوستان شما می تونید متریال ها و هر آن چیزی رو که با موتور رندر آرنولد می سازید رو در دیگر نرم افزارها استفاده کنید. فقط شرطش اینه که نرم افزارهای مشابه باید این موتور رندر رو داشته باشند مثل هودینی و مایا.
 
پشتیبانی از تکنولوژی Open VDB
 
خبر انتشار پلاگین انجین Arnold برای نرم افزار Cinema 4D
 
دوستان موتور رندر آرنولد میتونه شبیه سازی های حجمی رو ساپورت کنه. به طور مثال می تونید شبیه سازی هایی رو که تو نرم افزار هودینی انجام دادید رو وارد این نرم افزار بکنید و از سرعت رندر این نرم افزار لذت ببرید. قابلیتی بسیار کاربردی.
 
پشتبیانی از پلاگین های مطرح سینمافوردی:
به راحتی می تونید از قدرت موتور رندر آرنولد برای پلاگین ها مطرح سینمافوردی مثل Turbulence FD، XParticles  و... استفاده کنید.
 
پشتیبانی از تمام لایه های رندر برای عملیات کامپوزیت، به اختصار AOV
باورتون نمیشه دوستان این بخش بی نهایت دست شما رو باز می ذاره برای خروجی گرفتن از لایه های رندرتون. قابلیتی کلیدی در زمینه انیمیشن و...


دوستان فوق العاده نیست؟ تعامل بیشتر در کنار سرعت و قدرت فوق العاده این پلاگین کار کردن با نرم افزار سینمافوردی رو بسیار لذت بخش تر کرده.
دوستان امیدوارم از انتشار این موتور رندر محبوب شما هم مثل من خوشحال شده باشید.
نظر یادتون نره ...
تا مقاله و آموزشی دیگر بدرود


اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 63 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید

پست های مرتبط