میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
پنج‌شنبه 15 مهر 1400
در
اخبار دنیای CG

یونیتی لوگو جدید خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه 15 مهر 1400

زمانی که یونیتی تقریبا دو دهه پیش شکل گرفت، یک شرکت تک محصولی بود که فقط بر روی بخش indie games کار میکرد. اما امروز یونیتی بیش از 50 محصول و خدمات را برای میلیون ها توسعه دهنده و سازنده و... در طیف وسیعی به بازار عرضه می کنه.

به گفته یونیتی، "لوگو جدید ما بهتر نشان می دهد که ما چه کسی هستیم و سیر تحولات محصولات ما چیست و به کجا خواهیم رفت و این تنها اولین مورد از تعدادی به روز رسانی های هیجان انگیز Brand است که در ماه های آینده و سال آینده ارائه می دهیم."



A reimagined Unity logo

به گفته یونیتی: در حالی که ما در طول سالها تغییراتی در حوزه طراحی لوگو خود ایجاد کردیم، می دانستیم زمانِ یک نسخه پویاتر و سازگارتر فرا رسیده است. به همین دلیل ما دو جزء اصلی لوگو را دوباره طراحی کردیم:

الف) Unity cube

ب) Unity wordmark



A truly three-dimensional Unity cube

برای شروع، مکعب کاملا از نو طراحی شد، در حالیکه ماهیت و ارزش اصلی حفظ شده است. اکنون لوگو کاملا سه بعدی است و اینجاست که محور X به معنی تکنولوژی یونیتی و محور Y یعنی سازندگان یونیتی و محور Z یعنی تجربیات باورنکردنی سازندگان است.



And here’s the new Unity wordmark

در کنار تغییر لوگو، علامت یا نشان واژه یونیتی هم دچار تغییراتی شده است. حرف U با کلمه بزرگ نوشته شده است که به اصطلاح کمال یا بلوغ بیشتری به کلمه می بخشد.



A new Unity product identity system

سایر محصولات یونیتی بر اساس لوگو جدید، یک هویت کاملا یکپارچه و منسجم پیدا کردند. این امر باعث میشه کاربران بتوانند محصولات مورد نیاز خودشون رو به راحتی پیدا کنند.



Animated 3D logos

از آنجایی که یونیتی پیشتاز تکنولوژی real-time 3D است. لوگو محصولات بصورت 3D انیمیت شده است.



نظر شما در مورد هویت لوگو و برند جدید Unity چیه؟ نظرات تون رو با ما به اشتراک بگذارید!

پژمان رجبی
Lookdev & Lighting Artist at AlzahraVFX

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 6 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید