میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
3ds-max-april-fools
جمعه 13 فروردین 1395
در
اخبار سایت

شوخی ما با 3ds Max در روز April Fools

جمعه 13 فروردین 1395
فکر میکنم حدود 5 سالی که از فعالیت سایت میگذره، توی تمام این مدت کاملا جدی و بدون هیچگونه شوخی مطالب و مباحث مختلف دنیای CG به زبان فارسی برای شما بازتاب دادیم. از اسفند ماه سال پیش با تعدادی از دوستان مدیر سایت (احسان شمسی و رضوان پورمرتضی) تصمیم گرفتیم در روز 12 فروردین بعنوان April Fools و یا همون دروغ 13 شوخی رو با شما دوستان داشته باشیم. قرعه بنام نرم افزار 3ds Max افتاد و قرار شد خبر Discontinue شدن این نرم افزار رو به شوخی توی سایت مطرح کنیم.
 
این اتفاق دیروز افتاد و قرار بود تا بعد از ظهر روز جمعه ادامه داشته باشه. اما در همون ثانیه های ابتدایی انتشار این خبر بازتاب گسترده ای داشت و شوک بسیار زیادی رو بوجود آورد و فضای بسیار سنگینی رو شاهد بودیم که ناچار شدیم در همون ساعات ابتدایی مطلب رو حذف و موضوع رو شفاف سازی کنیم.
 
autodesk-3ds-max-retirement-blog-full
 
شک نکنید که ما هدفی جز یک شوخی دسته جمعی برای درکنار هم بودن نداشتیم و میخواستیم در این روز خاص یک برنامه ویژه رو داشته باشیم. از روز گذشته تا کنون درحال پاسخ دادن به پیام های مختلف در اینباره هستم که بعضا هم کم لطفی هایی در اونها وجود داره ولی مطمئن باشید ما تمامی روزها بصورت شبانه روزی در اینجا تلاش میکنیم تا بتونیم برای شما یک فضای متفاوت و ویژه ای رو بوجود بیارم. این شوخی بعنوان April Fools در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم هست و ما هم میتونیم در نوع خودمون توی این شوخی سهیم باشیم.
 
یکسری از دوستان کم لطفی میکردن و میگفتن که ما خودمون هم فریب خورده این خبر بودیم و ... اول لازم میدونم که از این دوستان این سوال رو بپرسم که این وبسایت تاکنون کی مطلبی رو بدون تحقیق، بدون مدرک و سند، عجولانه و احساسی منتشر کرده که این بار دومش باشه ؟ ما همیشه مطالبمون مستند و دقیق بوده و خواهد بود. و بازهم میگم که این صرفا یک شوخی از طرف وبسایت برای این روز خاص درنظر گرفته شده بود.
 
لطفا لینک زیر رو مشاهده کنید
 
امیدوارم که عزیزی رو نرنجونده باشیم. عاشق تک تک شما هستیم ... دوستتون داریم و تمام تلاش ما هم در این وبسایت این هست که بتونیم محتوای خوبی رو برای شما عرضه کنیم. پس اگه دلخوری و یا ناراحتی بوجود اومده ما رو ببخشید ...
 
بدون هیچ تردیدی نرم افزار قدرتمند و محبوب Autodesk 3ds Max با سرعت و قدرت هرچه بیشتر به کار خودش ادامه خواهد داد. این اطمینان خاطر رو بهتون میدم که این نرم افزار چیزی نیست که به این سادگی ها از بین بره و تری دی مکس یعنی یک تاریخ. تا چند روز دیگه باید شاهد رونمایی از ویژگی های جدید 3ds Max 2017 باشیم و در سایت تمامی مطالب و اطلاعات دقیق مربوط به این نسخه تقدیم حضورتون خواهد شد. درضمن فراموش نکنید که تا الان در تاپیک (ویژگی های جدید 3ds Max 2017 از زبان شاهدان عینی) اطلاعات بسیار خوبی توسط دوستان درباره این نسخه به اشتراک گذاشته شده که پیشنهاد میکنم حتما سری به این تاپیک بزنید.
 
باآرزوی اینکه تعطیلات نوروزی بهتون خوش گذشته باشه ... از فردا وارد روزهای کاری میشیم و ما هم توی سایت یک برنامه بسیار جامعی رو از جدیدترین آموزشها و مطالب رو براتون درنظر گرفتیم که حتما با ما همراه باشید.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 78 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید