Wall-E ( High Poly )T_T
به نام خدا سلام بر همه دوستان گلم خوبید؟ سال نوی همه شما مبارک انشالا که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید من بعد از مدت ها گفتم یک کاری آپ کنم که شما دوستان ببینید و اگر خوشتون اومد نظر بدید من تابستون پارسال انیمیشن والی رو دیدم و بعد تصمیم گرفتم بسازمش.فکر میکردم کار ساده ای باشه ( البته منظورم با جزئیات بالا مثل خود پیکسار ) بعد 45 عکس از این انیمیشن تهیه کردم که بخش های مختلف و جزئیات رو بتونم راحت ببینم و از روش مدل کنم چون بلو پرینت که نداشتم در نگاه اول والی خیلی چیز ساده شاید به نظر بیاد ولی جزئیاتش واقعا بالاست. منم خلاصه بعد از کلی زخمت سعی کردم تمام جزئیات رو بسازم که واقعا مشکل بود. به نظر خودم بیشتر از 95% جزئیات رو درآوردم که شما در وایر فریم خواهید دید بعد که مدلینگش تمام شد. بد بختی شروع شد آنرپ کردنش کار حضرت فیل بود. من مپ آنرپش که سایز اصلیش 8192 x 8192 هستش رو براتون اینجا آپ کردم شما اگر یک کار ساده هم آنرپ کنی مثلا یک آدم رو 7 8 تیکه میشه ولی مپ من رو ببین چند تاست. برای اینکه یادم نره کدوم قسمت کجاست روی کاغذ کشیدم خودم ( یعنی یک صفحه آنرپ روی کاغذ برای خودم درست کردم ) تازه بعد از اینکه شاید 2 هفته کامل یا کمتر بیشتر زمان برد و همه بخش ها آنرپ شدن. بد بختی بزرگ تر شروع شد اینکه همه این تیکه ها رو بخوای پک کنی و خروجی بگیری. خوب اگر تیکه ها 8 9 تا باشه. گزینه پک خودکار رو میزنی و این همه مپ به نظرتون شدنی هستش؟ من با رم 4 گیگ دستی خودم همه این مپ ها رو کنار هم گزاشتم با FPS کمتر از 1 یعنی وقتی یک تیکه رو تکون میدادم 2 3 ثانیه حداقل طول میکشید تکون بخوره. البته اواخر کار که تقریبا داشتم تکسچر ها رو قرار میدادم روی انرپها یک رم 8 گیگ خریدم. حالا بعد از کلی زمان و روز این کار رو کردم. رفتم سراغ ساختن تکسچراش.اونم کلی زمان برد .لایه های تو فتوشاپ فکر کنم 500 600 تا کم و بیش شد. سعی کردم تکسچرهاش شبیه والی واقعی باشه. مشکل بعدی دوباره شروع شد. وقتی میخواستم فایل تکسچر ها رو لود کنم یا سیو کنم که تست کنم ببینیم خوبه یا نه حداقل 3 دقیقه الی 4 دقیقه میکشید حالا شما فرض کنید من هی تکسچر مثلا برای قسمت بدنه قرار بدم. بعد بیام سیو کنم. بعد برم مکس. تست بگیرم. ببینم خوبه یا نه. بعد اونم 1 دقیقه رندر کنه. ا بد بود. دوباره از اول. بعد حالا بیا زنگ زدگی ها و بقیه جزئیات تکسچر رو درست کن و رندر تست بگیر..... خلاصه. این بزرگترین و بیچار کننده ترین کاری هستش که تاحالا درست کردم. و خدائیش خیلی خیلی خیلی زحمت روش کشیدم. حالا من اینارو میگم. شما میگید شلوغش میکنه ولش شما مپ آنرپ من رو ببینید و اگر بازم قانع نشدید خودتون امتحان کنید و یک والی با همین جزئیات بسازید.اون وقت میفهمید چرا این کار حدود 2 ماه کمتر بیشتر زمان برده. آخه من روزی چند ساعت روش کار میکردم می خواستم محیط هم بسازم ولی فعلا قصدش رو ندارم . خیلی اذیت شدم سر ساخت همین رباط احمق برنامه های استفاده شده 3ds max + v-ray + photoshop امیدوارم از این کار خوشتون بیاد. اینم قیافه من بعد از این کار Direct links: http://uupload.ir/files/5epa_wall-e-front-view-+-post-pro.jpg http://uupload.ir/files/x26l_wall-e-back-view-+-post-pro.jpg http://uupload.ir/files/yho7_wall-e-back-view-2-+-post-pro.jpg وایر فریم: http://uupload.ir/files/qozb_wall-e_front_view_wireframez.png http://uupload.ir/files/jdoe_wireframe_whole_piece.jpg
سهشنبه 12 فروردین 1393اشتراک گذاری:
Wall-E ( High Poly )T_T
به نام خدا سلام بر همه دوستان گلم خوبید؟ سال نوی همه شما مبارک انشالا که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید من بعد از مدت ها گفتم یک کاری آپ کنم که شما دوستان ببینید و اگر خوشتون اومد نظر بدید من تابستون پارسال انیمیشن والی رو دیدم و بعد تصمیم گرفتم بسازمش.فکر میکردم کار ساده ای باشه ( البته منظورم با جزئیات بالا مثل خود پیکسار ) بعد 45 عکس از این انیمیشن تهیه کردم که بخش های مختلف و جزئیات رو بتونم راحت ببینم و از روش مدل کنم چون بلو پرینت که نداشتم در نگاه اول والی خیلی چیز ساده شاید به نظر بیاد ولی جزئیاتش واقعا بالاست. منم خلاصه بعد از کلی زخمت سعی کردم تمام جزئیات رو بسازم که واقعا مشکل بود. به نظر خودم بیشتر از 95% جزئیات رو درآوردم که شما در وایر فریم خواهید دید بعد که مدلینگش تمام شد. بد بختی شروع شد آنرپ کردنش کار حضرت فیل بود. من مپ آنرپش که سایز اصلیش 8192 x 8192 هستش رو براتون اینجا آپ کردم شما اگر یک کار ساده هم آنرپ کنی مثلا یک آدم رو 7 8 تیکه میشه ولی مپ من رو ببین چند تاست. برای اینکه یادم نره کدوم قسمت کجاست روی کاغذ کشیدم خودم ( یعنی یک صفحه آنرپ روی کاغذ برای خودم درست کردم ) تازه بعد از اینکه شاید 2 هفته کامل یا کمتر بیشتر زمان برد و همه بخش ها آنرپ شدن. بد بختی بزرگ تر شروع شد اینکه همه این تیکه ها رو بخوای پک کنی و خروجی بگیری. خوب اگر تیکه ها 8 9 تا باشه. گزینه پک خودکار رو میزنی و این همه مپ به نظرتون شدنی هستش؟ من با رم 4 گیگ دستی خودم همه این مپ ها رو کنار هم گزاشتم با FPS کمتر از 1 یعنی وقتی یک تیکه رو تکون میدادم 2 3 ثانیه حداقل طول میکشید تکون بخوره. البته اواخر کار که تقریبا داشتم تکسچر ها رو قرار میدادم روی انرپها یک رم 8 گیگ خریدم. حالا بعد از کلی زمان و روز این کار رو کردم. رفتم سراغ ساختن تکسچراش.اونم کلی زمان برد .لایه های تو فتوشاپ فکر کنم 500 600 تا کم و بیش شد. سعی کردم تکسچرهاش شبیه والی واقعی باشه. مشکل بعدی دوباره شروع شد. وقتی میخواستم فایل تکسچر ها رو لود کنم یا سیو کنم که تست کنم ببینیم خوبه یا نه حداقل 3 دقیقه الی 4 دقیقه میکشید حالا شما فرض کنید من هی تکسچر مثلا برای قسمت بدنه قرار بدم. بعد بیام سیو کنم. بعد برم مکس. تست بگیرم. ببینم خوبه یا نه. بعد اونم 1 دقیقه رندر کنه. ا بد بود. دوباره از اول. بعد حالا بیا زنگ زدگی ها و بقیه جزئیات تکسچر رو درست کن و رندر تست بگیر..... خلاصه. این بزرگترین و بیچار کننده ترین کاری هستش که تاحالا درست کردم. و خدائیش خیلی خیلی خیلی زحمت روش کشیدم. حالا من اینارو میگم. شما میگید شلوغش میکنه ولش شما مپ آنرپ من رو ببینید و اگر بازم قانع نشدید خودتون امتحان کنید و یک والی با همین جزئیات بسازید.اون وقت میفهمید چرا این کار حدود 2 ماه کمتر بیشتر زمان برده. آخه من روزی چند ساعت روش کار میکردم می خواستم محیط هم بسازم ولی فعلا قصدش رو ندارم . خیلی اذیت شدم سر ساخت همین رباط احمق برنامه های استفاده شده 3ds max + v-ray + photoshop امیدوارم از این کار خوشتون بیاد. اینم قیافه من بعد از این کار Direct links: http://uupload.ir/files/5epa_wall-e-front-view-+-post-pro.jpg http://uupload.ir/files/x26l_wall-e-back-view-+-post-pro.jpg http://uupload.ir/files/yho7_wall-e-back-view-2-+-post-pro.jpg وایر فریم: http://uupload.ir/files/qozb_wall-e_front_view_wireframez.png http://uupload.ir/files/jdoe_wireframe_whole_piece.jpg
سهشنبه 12 فروردین 1393
دیدگاه ها ( 31 نظر )