میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
Halloween pumpkin
این مدل یکی از چالش های قدیمی هست که برای خودم میگذاشتم. کل پروسه کانسپت تا رندر نهایی و پست پراسس رو در یک روز تعطیل انجام دادم و هدف افزایش سرعتم در پروسه مدلسازی و رندرینگ بود. رندر مدلسازی رو در زیبراش انجام دادم و پروسه تکسچرینگ هم در نرم افزار substance painter . رندر نهایی هم با انجین vray نرم افزار 3ds mx گرفتم.
سهشنبه 14 فروردین 1403نرم افزار های مورد استفاده



اشتراک گذاری:
Halloween pumpkin

این مدل یکی از چالش های قدیمی هست که برای خودم میگذاشتم. کل پروسه کانسپت تا رندر نهایی و پست پراسس رو در یک روز تعطیل انجام دادم و هدف افزایش سرعتم در پروسه مدلسازی و رندرینگ بود. رندر مدلسازی رو در زیبراش انجام دادم و پروسه تکسچرینگ هم در نرم افزار substance painter . رندر نهایی هم با انجین vray نرم افزار 3ds mx گرفتم.
سهشنبه 14 فروردین 1403
Sobhan Valizade
@asta
نرم افزار های مورد استفاده



دیدگاه ها