میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
Shaolin Shark
مدلسازی و تکسچر این کاراکتر به عهده من بود. کاراکتر مستقیماً داخل پوز مدلسازی شد که فرآیند ریتوپولوژی و بافتدهی رو زمانبرتر کرد اما باعث بتونم اون فرمی که میخوام رو داشته باشم. کار شیدر و نورپردازی توسط صادق مهدوی انجام شده که نتیجه نهایی رو خیلی ارتقا داد. کانسپت کار هم از Nicola Saviori بود.
جمعه 15 تیر 1403نرم افزار های مورد استفاده
Substance Painter
Arnold
Maya
ZBrush
اشتراک گذاری:
Shaolin Shark
مدلسازی و تکسچر این کاراکتر به عهده من بود. کاراکتر مستقیماً داخل پوز مدلسازی شد که فرآیند ریتوپولوژی و بافتدهی رو زمانبرتر کرد اما باعث بتونم اون فرمی که میخوام رو داشته باشم. کار شیدر و نورپردازی توسط صادق مهدوی انجام شده که نتیجه نهایی رو خیلی ارتقا داد. کانسپت کار هم از Nicola Saviori بود.
جمعه 15 تیر 1403Amirhossein ghasemi
@amirmax3041
نرم افزار های مورد استفاده
Substance Painter
Arnold
Maya
ZBrush
دیدگاه ها ( 1 نظر )