طراحی مرحله بازی شوتر
سلام به همه دوستان . چند وقتی هست با دوتا از دوستان مشغول ساخت یه بازی شوتر سوم شخص هستیم. حدودا سه ماه درگیر آماده کردن سیستم گیم پلی بودیم (سیستم اولیه ش ) و یادگیری و تمرین یه سری از بخشای انجین و این مابین یه سری طراحی مرحله هم انجام دادیم برای تست گیم پلی و رسیدن به یه استایل هنری مشخص . از چند روز پیش ساخت مراحل بازی رو به صورت جدی شروع کردیم و یه اکانت تو Artstation باز کردیم تا فیدبک بگیریم از مراحل . با خودم گفتم اینجا هم بزارم فضا ها رو تا نظر شما دوستان رو هم در مورد نوع فضا سازی ها بدونم و اگه استایل رنگی و هنری خاصی پیشنهاد دارین بهم بگین . بازی تم بازی های division و homefront و تا حدودی هم TitanFall رو داره بنا بر این از این بازیا الهام گرقتیم بیشتر برای طراحی فضا. تو این فضا نورپردازی خاصی نشده و بیشتر رو مدلینگ و تکستچر مانور دادیم تا تو بخش بعدی بریم سراغ نورپردازی . فعلا نور ها تست هستن . در مورد حس فضا و یا استایل رنگی و هنری اگه پیشنهادی دارین ممنون میشم به اشتراک بزارین.
پنجشنبه 20 مهر 1396اشتراک گذاری:
طراحی مرحله بازی شوتر
سلام به همه دوستان . چند وقتی هست با دوتا از دوستان مشغول ساخت یه بازی شوتر سوم شخص هستیم. حدودا سه ماه درگیر آماده کردن سیستم گیم پلی بودیم (سیستم اولیه ش ) و یادگیری و تمرین یه سری از بخشای انجین و این مابین یه سری طراحی مرحله هم انجام دادیم برای تست گیم پلی و رسیدن به یه استایل هنری مشخص . از چند روز پیش ساخت مراحل بازی رو به صورت جدی شروع کردیم و یه اکانت تو Artstation باز کردیم تا فیدبک بگیریم از مراحل . با خودم گفتم اینجا هم بزارم فضا ها رو تا نظر شما دوستان رو هم در مورد نوع فضا سازی ها بدونم و اگه استایل رنگی و هنری خاصی پیشنهاد دارین بهم بگین . بازی تم بازی های division و homefront و تا حدودی هم TitanFall رو داره بنا بر این از این بازیا الهام گرقتیم بیشتر برای طراحی فضا. تو این فضا نورپردازی خاصی نشده و بیشتر رو مدلینگ و تکستچر مانور دادیم تا تو بخش بعدی بریم سراغ نورپردازی . فعلا نور ها تست هستن . در مورد حس فضا و یا استایل رنگی و هنری اگه پیشنهادی دارین ممنون میشم به اشتراک بزارین.
پنجشنبه 20 مهر 1396
دیدگاه ها ( 12 نظر )